Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45339
Назва: Роль мовленнєвої культури вчителя у спілкуванні з важковиховуваними дітьми
Автори: Товканець, Ганна Василівна
Дата публікації: 1998
Видавництво: Патент
Бібліографічний опис: Товканець, Г. В. Роль мовленнєвої культури вчителя у спілкуванні з важковиховуваними дітьми / Г. В. Товканець // Науковий вісник Ужгородського універстетту : серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: В.І. Опіярі (гол. ред.), В.В. Туряниця, І.В. Козубовська та ін. – Ужгород : ВАТ "Патент", 1998. – Вип. 1. – С. 27–32. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 32 (3 назви)
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Рассматриваются вопросы профессионального педагогического общения с трудновоспитуемыми детьми. Особое внимание уделено вопросу культуры речи учителя в процессе общения.
Questions about the professional pedagogic communication with vulnerable children are investigated in this article. Special attention is paid to the question of the culture of the teacher’s language in the process of communication.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1sx3WUFBJvx6TGwWFw5-gfwQZlI5Ghem1/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45339
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 - 1998

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 1 (1998).pdf949.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.