Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45394
Название: ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДИДАКТИЧНОГО ПРОЕКТУВАННЯ У МАГІСТРАНТІВ – ФІЗИКІВ
Другие названия: THE FORMATION OF DIDACTIC PROJECTING COMPETENCE IN THE GRADUATE STUDENTS OF PHYSICS
Авторы: Опачко, Магдалина Василівна
Ключевые слова: компетентність, дидактичне проектування, магістранти – фізики, методика формування, критерії та рівні
Дата публикации: июн-2019
Издательство: Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, Фізико-математичний факультет редкол.: О.В. Семеніхіна (гол.ред.) [та ін.]. Суми : [СумДПУ ім. А.С. Макаренка
Библиографическое описание: Опачко М.В. Формування компетентності дидактичного проектування у магістрантів-фізиків Фізико-математична освіта : науковий журнал. Вип. 2 (20) / Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, Фізико-математичний факультет редкол.: О.В. Семеніхіна (гол.ред.) [та ін.]. Суми : [СумДПУ ім. А.С. Макаренка], 2019. 167 с. С.119-125
Серия/номер: Стаття;12
Краткий осмотр (реферат): Актуальність досліджуваної проблеми випливає із потреби удосконалення системи підготовки вчителя – предметника, здатного втілювати в життя плани реформування загальноосвітньої школи, зокрема, старшої ланки. Згідно вимог сучасної школи та у відповідності до концепції дидактичного менеджменту, майбутній вчитель фізики повинен бути здатним забезпечувати управління розвитком особистості учня засобами предметної діяльності. Ця здатність опирається, крім іншого, на компетентність дидактичного проектування, і забезпечує майбутнього вчителя готовністю створювати систему управління навчанням фізики для різних освітніх траєкторій. Мета статті полягала у розкритті сутності формування компетентності дидактичного проектування у магістрантів – фізиків освітнього напряму підготовки. Досягнення мети передбачало виконання завдань: 1) розкриття структури і змісту компетентності дидактичного проектування; 2) визначення критеріїв оцінки та рівнів сформованості компетентності; 3) розробку методики формування компетентності дидактичного проектування; 4) розробку діагностичних процедур та проведення експериментального дослідження; 5) аналіз результатів експериментальної перевірки ефективності запропонованої методики
Описание: The topicality of the research is predetermined by the need to improve the system of training the subject-teacher able to implement the plans of reforming the general comprehensive school, in particular that of the high level. According to the demands of the modern school and the idea of didactic management, the prospective teacher of physics must be able to provide the management of the development of pupil`s personality by means of the subject activity. This ability lies upon the didactic projecting competence and gives the prospective teacher the readiness to create the system of governance of the physics teaching on different educational trajectories. The aim of the article lies in the revealing the essence of the didactic projecting competence in graduate students of physics within the educational direction. The achievement of the goal presupposes the fulfillment of the following tasks: 1) disclosure of the structure and content of the didactic projecting competence; 2) determination of the criteria of assessment and levels of competence formation; 3) development of the methods of forming the didactic projecting competence; 4) development of diagnostic procedures and conducting of experimental research; 5) analysis of the results of experimental verification of the effectiveness of the proposed methods
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45394
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2019_2-20-Opachko_FMO.pdf871.43 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.