Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/453
Название: | Психолого-педагогічні умови ефективного навчання дорослих іноземної мови |
Другие названия: | Psychological and pedagogical conditions of effective foreign languages teaching to adults |
Авторы: | Цвяк, Лариса Вікторівна |
Ключевые слова: | навчання дорослих, іноземні мови, комунікативний метод, інтенсивна методика, компетентнісний підхід |
Дата публикации: | 2014 |
Издательство: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Библиографическое описание: | Цвяк, Л. В. Психолого-педагогічні умови ефективного навчання дорослих іноземної мови [Текст] / Л. В. Цвяк. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 178–180. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 180 (10 назв). |
Серия/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Краткий осмотр (реферат): | В статті досліджуються характерні особливості, що від-різняють навчання дорослих слухачів, визначаються психолого-педагогічні умови успішного вивчення іноземної мови дорослими різних вікових категорій, даються рекомендації щодо організації занять та відбору навчального матеріалу, виходячи з власного досвіду. В результаті дослідження встановлено, що опануван-ня дорослими іноземною мовою потребує розвитку у них іншо-мовних здібностей, комунікативної гнучкості, тренованості пізнавальних процесів, психологічної готовності до процесу навчання. Ключові слова: навчання дорослих, іноземні мови, комуніка-тивний метод, інтенсивна методика, компетентнісний підхід. |
Описание: | The author of the article has considered characteristic peculiarities which are specifi c to the process of adult teaching, as well as psychopedagogical conditions of successful obtaining of foreign language knowledge by adults from differen t age groups, some recommendations as to the organization of lessons and choosing of the studying materials are given on the basis of pers onal experience. As the result of the research it has been found out that the process of adult studying of foreign language demands development of adults' foreign language capabilities, communicative fl exibility, training of the cognitive processes, psychological readiness to the process of teaching. Key words: adult teaching process, foreign languages, communicative approach, methodology of intensive teaching, competence approach. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/453 |
Располагается в коллекциях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЕФЕКТИВНОГО НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ.pdf | 169.89 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.