Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45401
Title: Основні показники цифрової трансформації міжнародної туристичної індустрії
Other Titles: Main Indicators of the Digital Transformation of the International Travel Industry
Authors: Грабар, Марина Василівна
Keywords: туризм, інформаційні технології, цифрова трансформація, діджиталізація.
Issue Date: 2021
Citation: Грабар М.В. Основні показники цифрової трансформації міжнародної туристичної індустрії. Проблеми економіки. № 3 (49). 2021. С. 10-15
Abstract: Метою даної статті є дослідження сучасних тенденцій та основних показників цифрової трансформації міжнародної туристичної індустрії. Доведено, що туристичний бізнес працює у глобальному масштабі та має інформаційно-інтенсивний характер, що сприяє процесам діджиталізації. Досліджено, що цифровізація трансформує та перетворює туризм, надає безпосередній доступ бізнесу до світових ринків. Встановлено, що цифрова економіка має глибокий вплив на туристичний сектор, оскільки трансформує процес спілкування з туристами та маркетинг туристичних послуг, відкриває нові й креативні шляхи надання туристичних послуг. На основі узагальнення цифровий туристичний ринок поділено на дві категорії. Обґрунтовано, що цифровий туристичний ринок охоплює всі онлайн-транзакції та покупки, що здійснюються через онлайн-оплату або бронювання через Інтернет. Проаналізовано, що Сполучені Штати утримують провідну роль на ринку діджитал-туризму. Встановлено, що уряди відіграють важливу роль у створенні належних рамкових умов для цифрової трансформації моделей туристичного бізнесу.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45401
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туризму

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PE_03_2021 (1)-10-15.pdf629.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.