Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45442
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБойко, Оксана-
dc.date.accessioned2022-10-31T12:05:57Z-
dc.date.available2022-10-31T12:05:57Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationБойко О. Аналіз інформаційно–комунікативних технологій як механізму досягнення політичного результату / О. Бойко // Науковий вісник Ужгородського університету: Серія: Політологія. Соціологія. Філософія / редкол.: В. Андрущенко, О. Бабкіна, В. Бурдяк та ін. – Ужгород : Вид-во УжНУ «Говерла», 2009 . – Вип. 11. – С. 29–35. – Рез.– англ. – Бібліогр.: с. 34 (22 назви)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45442-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1hp2Q80-aZbiAtrUpCpUC-DQWTPrkEYfh/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractIn this article an author gives it a shot to explore the basic receptions and forms of the manipulation influencing on public opinion. Political technologies are analyzed to the PR, political advertising and propaganda as methods of achievement of political result in modern elective compaign. In addition, the features of application of the political advertising and informatively-communicative technologies are explored in ukrainian political space.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПолітологія. Соціологія. Філософія;-
dc.titleАналіз інформаційно–комунікативних технологій як механізму досягнення політичного результатуuk
dc.title.alternativeAnalysis of informatively-communicative technologies as to the mechanism of achievement of political resultuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Політологія. Соціологія. Філософія Випуск 11 - 2009



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.