Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45442
Назва: Аналіз інформаційно–комунікативних технологій як механізму досягнення політичного результату
Інші назви: Analysis of informatively-communicative technologies as to the mechanism of achievement of political result
Автори: Бойко, Оксана
Дата публікації: 2009
Видавництво: Вид-во УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Бойко О. Аналіз інформаційно–комунікативних технологій як механізму досягнення політичного результату / О. Бойко // Науковий вісник Ужгородського університету: Серія: Політологія. Соціологія. Філософія / редкол.: В. Андрущенко, О. Бабкіна, В. Бурдяк та ін. – Ужгород : Вид-во УжНУ «Говерла», 2009 . – Вип. 11. – С. 29–35. – Рез.– англ. – Бібліогр.: с. 34 (22 назви)
Серія/номер: Політологія. Соціологія. Філософія;
Короткий огляд (реферат): In this article an author gives it a shot to explore the basic receptions and forms of the manipulation influencing on public opinion. Political technologies are analyzed to the PR, political advertising and propaganda as methods of achievement of political result in modern elective compaign. In addition, the features of application of the political advertising and informatively-communicative technologies are explored in ukrainian political space.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1hp2Q80-aZbiAtrUpCpUC-DQWTPrkEYfh/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45442
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Політологія. Соціологія. Філософія Випуск 11 - 2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_Політологія.Соціологія.Філософія Вип. 11 (2009).pdf1.53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.