Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45519
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПопадич, Олена Олександрівна-
dc.contributor.authorПопадич, Богдан Тарасович-
dc.date.accessioned2022-11-04T10:52:26Z-
dc.date.available2022-11-04T10:52:26Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПопадич О. О., Попадич Б. Т. Транспрофесіоналізм як педагогічна проблема. Інноваційна педагогіка : науковий журнал. Випуск 49. Том 2. Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій. Видавничий дім «Гельветика». 2022. С. 94-98.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45519-
dc.description.abstractВстановлено, що транспрофесіоналізм є складним теоретико-методологічним феноменом, новим явищем у системі підготовки принципово нового класу професіоналів. Його актуальність обумовлена соціально-економічними умовами, що постійно змінюються, у світі, що впливає на суттєве перетворення світу професії. Доведено, що розмивання меж професійних функцій, зростання попиту фахівців, здатних до комплексної (трансдисциплінарної) оцінки проблемних ситуацій, і неготовність системи професійної освіти до випуску фахівців цього рівня лише підвищує значущість цього явища. Виявлено, що у сучасній психолого-педагогічній науці майже немає досліджень, присвячених формуванню та розвитку транспрофесійних компетенцій у різних груп студентів. Основна частка досліджень у сфері вищої освіти присвячена не так фіксації феномена, як обґрунтуванню його актуальності та постійно зростаючої затребуваності. При цьому відсутність системи методологічних досліджень та розробок ускладнює організацію та реалізацію процесу підготовки транспрофесіонала. Визначено особистісні та функціональні компоненти характеристик транспрофесіонала, що дозволило виявити сутнісні характеристики поняття транспрофесіоналізму. На основі проведеного аналізу психолого-педагогічної літератури та порівняльного аналізу понять був конкретизований термін «транспрофесіоналізм» та встановлено, що це інтегративна якість особистості, що охоплює гнучкість у вирішенні проблем, міжпрофесійну комунікативність, дивергентність мислення, що відображає здатність і готовність до освоєння міжпрофесійних видів діяльності через самоосвіту та застосування їх при вирішенні та при міжпрофесійній взаємодії з різними спільнотами. Обґрунтовано необхідність спрямування сучасної системи вищої освіти на підготовку транспрофесіоналів. На основі досліджень вітчизняної та зарубіжної літератури проведено порівняльний аналіз підходів до визначення терміна «транспрофесіоналізм» та встановлені суттєві відмінності характеристик професіонала та транспрофесіонала. Визначено особистісні та функціональні компоненти характеристик транспрофесіонала, що дало змогу виявити сутнісні характеристики поняття транспрофесіоналізму. Проаналізовано основні характеристики транспрофесіоналізму.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectпрофесіоналізм, транспрофесіоналізм, трансдисциплінарність, міждисциплінарність, фахівці-професіонали, види діяльності, професіїuk
dc.titleТранспрофесіоналізм як педагогічна проблемаuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
01_Попадич_О_Б_стаття_Інноваційна Педагогіка.pdf521.02 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.