Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45520
Title: ВЗАЄМОДІЯ УНІВЕРСИТЕТУ І БЛАГОДІЙНОГО ФОНДУ У ФОРМУВАННІ МІЖКУЛЬТУРНОЇ ТОЛЕРАНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПЕДАГОГІЧНОЇ СФЕРИ
Authors: Попадич, Олена Олександрівна
Козубовська, Ірина Василівна
Кулчар, Елеонора Іванівна
Keywords: полікультурне суспільство, міжкультурна толерантність, полікультурна освіта, фор- мування, педагогічні працівники
Issue Date: 2022
Publisher: Norwegian Journal of development of the International Science
Citation: Попадич О., Козубовська І., Кулчар Е. Взаємодія університету і благодійного фонду у формуванні міжкультурної толерантності майбутніх фахівців педагогічної сфери. Norwegian Journal of development of the International Science. № 77/2022. VOL.2. С.23-27.
Abstract: У статті розглядаються питання толерантних відносин у полікультурному суспільстві і формування міжкультурної толерантності фахівців педагогічної сфери. Підкреслюється, що в ХХІ столітті найбільш оптимальним відгуком на культурну різноманітність стає політика полікультурності і полікультурної освіти. Полікультурну освіту зазвичай розуміють як таку, яка дає можливість сформувати готовність інди- віда до діяльності в сучасному полікультурному середовищі, зберігаючи власну етнічну ідентичність, ро- зуміючи і поважаючи інші культури, виховати здатність жити в мирі і гармонії з представниками різних расових, культурних, релігійних груп. У процесі полікультурної освіти формується міжкультурна толера- нтність. Розглядаються особливості партнерської взаємодії Ужгородського національного університету і благодійного фонду у формуванні міжкультурної толерантності майбутніх педагогів.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45520
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття у зарубіжному журналі.pdf2.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.