Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45523
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Автори: Попадич, Олена Олександрівна
Манзик, Неля
Слабська, Ангеліна
Ключові слова: дистанційне навчання, майбутні вчителі початкової школи, практична підготовка
Дата публікації: 2022
Видавництво: Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти (ЗІППО)
Бібліографічний опис: Попадич О. О., Манзик Н.М., Слабська А. М. Особливості організації дистанційного навчання при підготовці майбутніх учителів початкової школи. ХV Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Неперервна освіта: актуальні дискурси» (75-й річниці Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти присвячується). 18 – 19 листопада 2021року, м. Ужгород : Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти (ЗІППО). С.144-148.
Короткий огляд (реферат): Пошуки нових моделей організації навчального процесу, що спрямовані на підготовку майбутнього вчителя, який би задовільняв потреби інформаційного суспільства й сучасної школи, завжди були актуальними. Інформатизація освіти висуває нові вимоги до рівня професійної підготовки викладача та фахової підготовки студента. За концепцією розвитку дистанційної освіти в Україні дистанційна освіта – це форма навчання, рівноцінна з очною, вечірнього, заочною та екстернатом, що реалізується, в основному, за технологіями дистанційного навчання.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45523
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Попадич_Манзик_Слабська_ЗІППО_2021.pdf481.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.