Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45585
Title: ЦИКЛ ЗАНЯТЬ ІЗ ТЕМИ «Я І МОЄ ЩОДЕННЕ ЖИТТЯ» НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ із дисципліни «УКРАЇНСЬКА МОВА ЯК ІНОЗЕМНА» для англомовних іноземних студентів 2 курсу
Other Titles: THE CYCLE OF CLASSES ON THE TOPIC «ME AND MY DAILY LIFE» STUDY AID for the discipline «Ukrainian as a foreign language» for foreign English-speaking students of 2nd year
Authors: Бойчук, Олена Анатоліївна
Гречин, Ірина Михайлівна
Малець, Наталія Богданівна
Небесник, Ольга Іванівна
Keywords: українська мова як іноземна, навчання та освіта, робочий день, хобі, друзі, знахідний відмінок
Issue Date: 2022
Publisher: УжНУ "Говерла"
Citation: Цикл занять із теми «Я і моє щоденне життя» : навчально-методичні матеріали із дисципліни «Українська мова як іноземна» для англомовних іноземних студентів 2 курсу / автори укладачі: О.А. Бойчук, І. М. Гречин, Н. Б. Малець, О.І. Небесник. Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2022. 44 с.
Abstract: Пропоновані навчально-методичні матеріали представляють цикл занять із теми «Я і моє щоденне життя». Посібник складається із чотирьох занять-мікротем «Навчання та освіта», «Мій робочий день», «Моє хобі», «Мої друзі». До кожного заняття підібрано тематичні навчальні тексти та діалоги з комунікативними завданнями із проектуванням мовленнєвого матеріалу на особистість студента, розроблено комплекс лексичних та граматичних вправ. Посібник має на меті сформувати навички та вміння комунікувати в межах зазначених тем; навчити відтворювати та створювати власні повідомлення діалогічного і монологічного характеру в усній та письмовій формах; удосконалити навички читання; розширити словниковий запас студентів; систематизувати та поглибити знання із граматики української мови. Видання призначене для англомовних іноземних студентів другого курсу, які вивчають українську мову як іноземну та володіють базовими знаннями з цієї мови. The study aid presents the cycle of classes on the topic “Me and my family”. It consists of four classes microtopics: “Getting to know each other”, “Family (“Biography”), “Family tree”, “Everyday family activities”. Each class is provided with selected topical texts and dialogues with communicative tasks and transfer to the student’s personality; as well as the complex of elaborate lexical and grammar exercises. The study aid is aimed at developing communication skills on the topic, enabling students to reproduce and produce their own utterances (monologues and dialogues) both in oral and written forms; improving reading skills; boosting their vocabulary; systematizing and consolidating their knowledge of grammar. The edition is designed for the second year English-speaking foreign students who study Ukrainian as a foreign language and have a basic knowledge of the language.
Description: ЗМІСТ ЗАНЯТТЯ 1: НАВЧАННЯ ТА ОСВІТА / STUDIES AND EDUCATION Граматичний матеріал: Знахідний відмінок із зазначенням об’єкта мовлення або думок. «Про що?» «Про кого?» Безособові речення з конструкцією: модальний прислівник (варто, слід, краще) та інфінітив. /The Accusative case denoting an object of speech or thought. (“About what?” “About who?” Impersonal sentences wth the construction : a modal verb and the infinitive………………………………………………………………………………………………………… 6 ЗАНЯТТЯ 2: МІЙ РОБОЧИЙ ДЕНЬ / WORKING DAY (DAILY ROUTINE) Граматичний матеріал: Вираження напрямку руху за допомогою знахідного відмінка іменників; вислови з дієсловами іти (їхати); питання „Куди?”; особливості вживання прийменників в (у) / на із знахідним відмінком. Питання „Коли?”, вживання знахідного відмінка з назвами днів тижня. Дієслова руху іти – ходити / їхати – їздити для позначення одноразовості та багаторазовості руху / The Accusative case of direction. Prepositions “У (В) / HA” with nouns in the Accusative case. Verbs of motion. The Accusative case of time. Days of the week in the Accusative case…………………………………………………………………………….……15 ЗАНЯТТЯ 3: МОЄ ХОБІ / MY HOBBY Граматичний матеріал: Особові та присвійні займенники, прикметники у знахідному відмінку; граматичні закінчення; узгодження іменників і присвійних займенників та прикметників у знахідному відмінку./ Personal and possessive pronouns, adjectives in the Accusative case; grammatical endings, agreement of nouns with the possessive pronouns and adjectives in the Accusative case………………………………………………………………...………….25 Заняття 4: МОЇ ДРУЗІ / MY FRIENDS Граматичний матеріал: Знахідний відмінок множини, граматичні закінчення. Питання „Про яких? Про чиїх?” – труднощі при творенні форм знахідного відмінка іменників – назв істот, вжитих у множині. Форми роду у дієслів минулого часу. Утворення минулого часу на основі інфінітива / The Accusative case of nouns in plural. Questions: ”About what?” “About whose?”-difficulties while forming the Accusative case of inanimate nouns in plural. Gender forms of the verbs in the Past Tense. Formation of the Past Tense based on the infinitive…………………………………………………………………………………………………….…..33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ТА РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ / REFERENCES AND RECOMMENDED LITERATURE…………………………………………….41
Type: Text
Publication type: Методичні рекомендації
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45585
Appears in Collections:Методичні рекомендації кафедри громадського здоров'я та гуманітарних дисциплін



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.