Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45586
Title: ЦИКЛ ЗАНЯТЬ ІЗ ТЕМИ «Я І СВІТ ДОВКОЛА МЕНЕ» НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ із дисципліни «УКРАЇНСЬКА МОВА ЯК ІНОЗЕМНА» для англомовних іноземних студентів 2 курсу
Other Titles: THE CYCLE OF CLASSES ON THE TOPIC «I AND WORLD AROUND ME» STUDY AID for the discipline «Ukrainian as a foreign language» for foreign English-speaking students of 2nd year
Authors: Бойчук, Олена Анатоліївна
Гречин, Ірина Михайлівна
Матей, Наталія Олександрівна
Небесник, Ольга Іванівна
Keywords: українська мова як іноземна, помешкання, місто і локації, поїздки і подорожі, родовий відмінок
Issue Date: 2022
Publisher: УжНУ "Говерла"
Citation: Цикл занять із теми «Я і світ довкола мене» : навчально-методичні матеріали із дисципліни «Українська мова як іноземна» для англомовних іноземних студентів 2 курсу / автори-укладачі: О.А. Бойчук, І.М. Гречин, Н.О. Матей, О.І. Небесник. Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2022. 50 с.
Abstract: Пропоновані навчально-методичні матеріали представляють цикл занять із теми «Я і світ довкола мене». Посібник складається із п’ятьох занять-мікротем «Помешкання студента», «В аудиторії», «Місто і локації», «Поїздки та подорожі», «Поїздки вихідного дня». До кожного заняття підібрано тематичні навчальні тексти та діалоги з комунікативними завданнями із проектуванням мовленнєвого матеріалу на особистість студента, розроблено комплекс лексичних та граматичних вправ. Посібник має на меті сформувати навички та вміння комунікувати в межах зазначених тем; навчити відтворювати та створювати власні повідомлення діалогічного і монологічного характеру в усній та письмовій формах; удосконалити навички читання; розширити словниковий запас студентів; систематизувати та поглибити знання із граматики української мови. Видання призначене для англомовних іноземних студентів другого курсу, які вивчають українську мову як іноземну та володіють базовими знаннями з цієї мови. The study aid presents the cycle of classes on the topic “Me and my family”. It consists of five classes-microtopics: “Student’s apartment”, “In the classroom”, “City and locations”, “Trips and travels”, “A day off destinations”. Each class is provided with selected topical texts and dialogues with communicative tasks and transfer to the student’s personality; as well as the complex of elaborate lexical and grammar exercises. The study aid is aimed at developing communication skills on the topic, enabling students to reproduce and produce their own utterances (monologues and dialogues) both in oral and written forms; improving reading skills; boosting their vocabulary; systematizing and consolidating their knowledge of grammar. The edition is designed for the second year English-speaking foreign students who study Ukrainian as a foreign language and have a basic knowledge of the language.
Description: ЗМІСТ ЗАНЯТТЯ 1: ПОМЕШКАННЯ СТУДЕНТА / STUDENT’S APARTMENT Граматичний матеріал: Родовий відмінок іменників. Вживання родового відмінка для вираження належності предмета; парадигма „Зошит студента”; питання „Кого?” в значенні „Чий? Чия? Чиє?”. Поняття про вид дієслова. Способи утворення видів. The Genitive case of nouns. The Genetive case to denote possession. The notion of the aspect of the verb. Ways of their formation…………………………………………………………………………………………………………6 ЗАНЯТТЯ 2: В АУДИТОРІЇ / IN THE CLASSROOM Граматичний матеріал: Родовий відмінок при запереченні; парадигма „У мене немає”; питання „Кого? Чого?”; родовий відмінок в значенні суб’єкта володіння. Майбутній час дієслів. Дієслово бути в майбутньому часі. Утворення майбутнього часу за допомогою дієслова бути та інфінітива смислового дієслова (аналітична форма). / The Genitive case after negation and to denote the subject of possession. The Future tense of the verb. The verb «бути» (to be) in the Future tense.The formation of the Future tense with the help of the verb «бути» and the infinitive of the notional verb(analytical form)…………………………………………………………..15 ЗАНЯТТЯ 3: МІСТО І ЛОКАЦІЇ / CITY AND LOCATIONS Граматичний матеріал: Родовий відмінок у значенні початку місця руху та пункту призначення; питання „Звідки?” «Від кого?” „Куди?”. Вирази з прийменниками із (з), від, до, біля / недалеко від / далеко від / до / під час / після. Дієслова доконаного виду в майбутньому часі. / The Genitive case of direction (denoting the starting point of the movement and the destination); questions„Звідки?”(Where from?) «Від кого?”(Who from?) „Куди?(Where to?); prepositional phrases. Perfective verbs in the Future tense…………………………………………..22 ЗАНЯТТЯ 4: ПОЇЗДКИ ТА ПОДОРОЖІ / TRIPS AND TRAVELS Граматичний матеріал: Особові та присвійні займенники, прикметники в родовому відмінку; граматичні закінчення; питання до них „Чийого? Чиєї?” та „Якого? Якої?”; узгодження з іменником. Дієслова руху. Видові пари дієслів руху іти – піти / їхати – поїхати, особливості їх вживання в українській мові (теперішній, минулий, майбутній час) / Personal and possessive pronouns, adjectives in the Genitive case; grammatical endings; questions ‘Whose?’, ‘Which?’; agreement with nouns.Verbs of motion. Aspectual pairs of the motion verbs іти – піти / їхати – поїхати, features of their usage in Ukrainian (Present, Past, Future tenses)…………………………………………………………………………………………………...………32 ЗАНЯТТЯ 5: ПОЇЗДКИ ВИХІДНОГО ДНЯ /A DAY OFF DESTINATIONS Граматичний матеріал: Родовий відмінок української мови – закінчення множини чоловічого, жіночого, середнього роду. Предикативні прислівники треба, потрібно / The Genitive plural endings of masculine, feminine, neuter. Predicative adverbs «треба», «потрібно»………………………………………………………………………………………………….…40 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ТА РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ / REFERENCES AND RECOMMENDED LITERATURE……………………………………….48
Type: Text
Publication type: Методичні рекомендації
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45586
Appears in Collections:Методичні рекомендації кафедри громадського здоров'я та гуманітарних дисциплін



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.