Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45699
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кривенкова, Руслана Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-10T09:53:31Z | - |
dc.date.available | 2022-11-10T09:53:31Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Туристичні маршрути Закарпаття : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 24 «Сфера обслуговування» за спеціальністю 242 «Туризм» освітньо-професійної програми «Туризм» / розробник Р. Ю. Кривенкова. – Ужгород : УжНУ, 2021. – 19 с. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45699 | - |
dc.description.abstract | Метою вивчення навчальної дисципліни «Туристичні маршрути Закарпаття» є всебічна підготовка здобувачів вищої освіти спеціальності «Туризм» для роботи в галузі туризму, формування системи базових знань з основ розвитку туристичної галузі в Закарпатській області. Навчальна дисципліна «Туристичні маршрути Закарпаття» є одним з професійно-орієнтованих курсів програми підготовки фахівців за освітньо-професійною програмою «Туризм» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти та займає провідне місце в циклі вибіркових дисциплін. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | УжНУ (електронний варіант) | uk |
dc.subject | туристичний потенціал | uk |
dc.subject | туристична інфраструктура | uk |
dc.subject | туристичні ресурси | uk |
dc.subject | туристичні маршрути | uk |
dc.title | Туристичні маршрути Закарпаття | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Робоча програма | uk |
Appears in Collections: | Навчально-методичні видання кафедри туризму |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Робоча програма_Кривенкова Р._Туристичні маршрути Закарпаття.docx | 66.64 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.