Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/460
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШпичко, Інна Олександрівна-
dc.date.accessioned2014-12-30T09:05:00Z-
dc.date.available2014-12-30T09:05:00Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationШпичко, І. О. Основні підходи та умови розвитку соціальної компетентності майбутніх фахівців сфери обслуговування [Текст] / І. О. Шпичко. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 193–195. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 195 (8 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/460-
dc.descriptionThe basic conditions and approaches of social competence development of future service sector experts have been reviewed in the article. The basic conditions for the development of social competence include the social and pedagogical, organizational and didactic, external and objective. The article reveals the basic conditions and approaches to social competence development of future service sector experts. The basic conditions for the development of social competence include social and pedagogical, organizational and didactic, external and objective. Among the approaches to the formation of social competence the humanistic, personal, pragmatist, eco-facilitative, competency building, systems and other approaches which enable to infl uence the sphere of social relations and self-realization of a subject. The social competence formation process has axiological, civil, creative, humanistic, and refl exive orientation; it facilitates self-disclosure, self-determination, self-development, self-expression and socialization, displays of independence, initiative, and leadership skills of anindividual to the maximum. Key words: competence, social competence, social and pedagogical conditions of formation, organizational and didactic conditions of formation, external and objective conditions of formation.uk
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні умови та підходи розвитку соціальної компетентності майбутніх фахівців сфери обслу-говування. До основних умов розвитку соціальної компетент-ності належать соціально-педагогічні, організаційно-дидак-тичні та зовнішньо-об’єктивні. Серед підходів до формування соціальної компетентності науковці виокремлюють гуманіс-тичний, особистісний, діяльнісний, екофасилітативний, компе-тентнісний, системний та інші, які дозволяють вплинути на сферу соціальних стосунків і самореалізації суб’єкта. Процес формування соціальної компетентності має аксіологічну, гро-мадянську, креативну, гуманістичну, рефлексивну спрямова-ність; максимально сприяє саморозкриттю, самовизначенню, саморозвитку, самовияву й соціалізації, проявам самостійності, ініціативності, лідерських якостей особистості. Ключові слова: компетентність, компетенція, соціальна компетентність, соціально-педагогічні умови формування, організаційно-дидактичні умови, зовнішньо-об’єктивні умови формування.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectкомпетенціяuk
dc.subjectсоціальна компетентністьuk
dc.subjectсоціально-педагогічні умови формуванняuk
dc.subjectорганізаційно-дидактичні умовиuk
dc.subjectзовнішньо-об’єктивні умови формуванняuk
dc.titleОсновні підходи та умови розвитку соціальної компетентності майбутніх фахівців сфери обслуговуванняuk
dc.title.alternativeBasic approaches and conditions of social competency development of future service sector specialistsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2014 / Науковий вісник Ужгородського університету. Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 30



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.