Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/460
Название: Основні підходи та умови розвитку соціальної компетентності майбутніх фахівців сфери обслуговування
Другие названия: Basic approaches and conditions of social competency development of future service sector specialists
Авторы: Шпичко, Інна Олександрівна
Ключевые слова: компетентність, компетенція, соціальна компетентність, соціально-педагогічні умови формування, організаційно-дидактичні умови, зовнішньо-об’єктивні умови формування
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Шпичко, І. О. Основні підходи та умови розвитку соціальної компетентності майбутніх фахівців сфери обслуговування [Текст] / І. О. Шпичко. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 193–195. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 195 (8 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто основні умови та підходи розвитку соціальної компетентності майбутніх фахівців сфери обслу-говування. До основних умов розвитку соціальної компетент-ності належать соціально-педагогічні, організаційно-дидак-тичні та зовнішньо-об’єктивні. Серед підходів до формування соціальної компетентності науковці виокремлюють гуманіс-тичний, особистісний, діяльнісний, екофасилітативний, компе-тентнісний, системний та інші, які дозволяють вплинути на сферу соціальних стосунків і самореалізації суб’єкта. Процес формування соціальної компетентності має аксіологічну, гро-мадянську, креативну, гуманістичну, рефлексивну спрямова-ність; максимально сприяє саморозкриттю, самовизначенню, саморозвитку, самовияву й соціалізації, проявам самостійності, ініціативності, лідерських якостей особистості. Ключові слова: компетентність, компетенція, соціальна компетентність, соціально-педагогічні умови формування, організаційно-дидактичні умови, зовнішньо-об’єктивні умови формування.
Описание: The basic conditions and approaches of social competence development of future service sector experts have been reviewed in the article. The basic conditions for the development of social competence include the social and pedagogical, organizational and didactic, external and objective. The article reveals the basic conditions and approaches to social competence development of future service sector experts. The basic conditions for the development of social competence include social and pedagogical, organizational and didactic, external and objective. Among the approaches to the formation of social competence the humanistic, personal, pragmatist, eco-facilitative, competency building, systems and other approaches which enable to infl uence the sphere of social relations and self-realization of a subject. The social competence formation process has axiological, civil, creative, humanistic, and refl exive orientation; it facilitates self-disclosure, self-determination, self-development, self-expression and socialization, displays of independence, initiative, and leadership skills of anindividual to the maximum. Key words: competence, social competence, social and pedagogical conditions of formation, organizational and didactic conditions of formation, external and objective conditions of formation.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/460
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.