Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46117
Title: Програма дослідження цифровізації професійної підготовки вчителів в окремих країнах Європи
Other Titles: Research program of digitalization of teachers’ professional training in European countries
Authors: Стойка, Олеся Ярославівна
Keywords: інформаційні технології, освіта, професійна підготовка, цифровізація, digitalization, education, information technology, professional training
Issue Date: 2022
Citation: Стойка О. Програма дослідження цифровізації професійної підготовки вчителів в окремих країнах Європи. Неперервна професійна освіта: теорія і практика; 2022; 71 (2) : 93-99; DOI: 10.28925/1609-8595.2022.2.11
Series/Report no.: Неперервна професійна освіта: теорія і практика;
Abstract: У статті сформульовано та визначено програму цифровізації професійної підготовки вчителів у окремих країнах Європи (Республіці Польща, Угорщині), розкрито методологічну та теоретичну основу дослідження, визначено джерельну базу дослідження. Цифровізація освіти розглядається як трансформація, яка йде далі, ніж просто заміна аналогового або фізичного ресурсу на цифровий, а як зміна освітньої парадигми. Доведено, що цифровізація вносить суттєві зміни до освітнього процесу, роблячи його більш гнучким, пристосованим до реалій сучасного дня, що надає більш комфортні умови для самонавчання, ефективного розвитку, забезпечує формування конкурентоспроможних професіоналів та їхнє кар’єрне зростання. Серед завдань цифровізації, які повинні бути поставлені перед закладом вищої освіти, одним з головних є забезпечення навчання та підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників щодо використання цифровихтехнологій в освітній діяльності.Реформування освітніх систем, професійна підготовка вчителя в контексті світових вимог, впровадження нових методик та технологій його діяльності потребує урахування досвіду провідних країн світу, зокрема європейських країн, які розпочали процес реформування освітніх систем, їх цифровізацїї значно раніше України і вже мають певний позитивний результат. Визначено провідну ідею дослідження, яка базується на положенні про те, що системний порівняльний аналіз цифровізації професійної підготовки вчителів у окремих країнах Європи (Республіці Польща, Угорщині) та Україні потребує ґрунтовного монографічного дослідженняцієїпроблемиукожнійзкраїнтаобґрунтуваннякритеріївпорівняння,яківизначають напрями та зміст дослідження обраної проблеми у даних країнах та Україні.
The article formulates and defines the program of digitalization of teacher training in some European countries (Poland, Hungary), reveals the methodological and theoretical basis of the study, identifies the source base of the study. The digitalization of education is seen as a transformation that goes beyond simply replacing an analog or physical resource with a digital one, but as a change in the educational paradigm. Digitization has been proven to make significant changes in the educational process, making it more flexible, adapted to the realities of modern times, which provides more comfortable conditions for self-study, effective development, provides the formation of competitive professionals and their career growth. Among the tasks of digitalization, which should be set before the institution of higher education, one of the main is to provide training and retraining of research and teaching staff on the use of digital technologies in educational activities. Reforming educational systems, teacher training in the context of world requirements, introduction of new methods and technologies of its activity requires taking into account the experience of leading countries, including European countries, which began the process of reforming educational systems, their digitization much earlier than Ukraine and already have a positive result. The leading idea of the research is based on the position that the systematic comparative analysis of digitalization of teacher training in some European countries (Poland, Hungary) and Ukraine requires a thorough monographic study of this problem in each country and substantiation of comparison criteria and the content of the study of the selected problem in these countries and Ukraine.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46117
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
261006.pdf661.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.