Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46270
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗаяць, Олена Іванівна-
dc.contributor.authorРошко, Світлана Михайлівна-
dc.contributor.authorІвашкович, Вікторія Василівна-
dc.date.accessioned2022-12-08T11:07:52Z-
dc.date.available2022-12-08T11:07:52Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46270-
dc.description.abstractУ статті досліджується імідж України в глобальному економічному просторі за допомогою оцінки та по- рівняння провідних світових рейтингів у сфері національного брендингу, рейтингів, що впливають на імідж України, та деяких галузевих рейтингів. Проаналізовано роль національного бренду у позиціонуванні держави на міжнародній арені. Розкрито взаємозалежність внутрішнього і зовнішнього іміджу України. Ідентифіковано місце України у про- відних дослідженнях із національного бренду: індекс конкурентоспроможності, глобальний індекс інновацій, індекс економічної свободи, індекс легкості ведення бізнесу і т. д. Проаналізовано сильні та слабкі сторони позиціонування іміджу України в глобальному економічному просторі. Висвітлено перспективи та надано рекомендації розвитку на- ціонального бренду України.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНауковий вісник УжНУuk
dc.subjectнаціональний бренд, глобальний економічний простір, міжнародна конкуренція, брендинг, страте- гії національного брендингуuk
dc.titleІмідж України в глобальному економічному просторіuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікацї кафедри міжнародних економічних відносин



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.