Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46270
Название: Імідж України в глобальному економічному просторі
Авторы: Заяць, Олена Іванівна
Рошко, Світлана Михайлівна
Івашкович, Вікторія Василівна
Ключевые слова: національний бренд, глобальний економічний простір, міжнародна конкуренція, брендинг, стратегії національного брендингу
Дата публикации: 2021
Издательство: Науковий вісник УжНУ
Краткий осмотр (реферат): У статті досліджується імідж України в глобальному економічному просторі за допомогою оцінки та по- рівняння провідних світових рейтингів у сфері національного брендингу, рейтингів, що впливають на імідж України, та деяких галузевих рейтингів. Проаналізовано роль національного бренду у позиціонуванні держави на міжнародній арені. Розкрито взаємозалежність внутрішнього і зовнішнього іміджу України. Ідентифіковано місце України у про- відних дослідженнях із національного бренду: індекс конкурентоспроможності, глобальний індекс інновацій, індекс економічної свободи, індекс легкості ведення бізнесу і т. д. Проаналізовано сильні та слабкі сторони позиціонування іміджу України в глобальному економічному просторі. Висвітлено перспективи та надано рекомендації розвитку на- ціонального бренду України.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46270
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 39 - 2021
Наукові публікацї кафедри міжнародних економічних відносин

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Імідж України в глобальному економічному просторі.pdf454.71 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.