Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46270
Title: Імідж України в глобальному економічному просторі
Authors: Заяць, Олена Іванівна
Рошко, Світлана Михайлівна
Івашкович, Вікторія Василівна
Keywords: національний бренд, глобальний економічний простір, міжнародна конкуренція, брендинг, страте- гії національного брендингу
Issue Date: 2021
Publisher: Науковий вісник УжНУ
Abstract: У статті досліджується імідж України в глобальному економічному просторі за допомогою оцінки та по- рівняння провідних світових рейтингів у сфері національного брендингу, рейтингів, що впливають на імідж України, та деяких галузевих рейтингів. Проаналізовано роль національного бренду у позиціонуванні держави на міжнародній арені. Розкрито взаємозалежність внутрішнього і зовнішнього іміджу України. Ідентифіковано місце України у про- відних дослідженнях із національного бренду: індекс конкурентоспроможності, глобальний індекс інновацій, індекс економічної свободи, індекс легкості ведення бізнесу і т. д. Проаналізовано сильні та слабкі сторони позиціонування іміджу України в глобальному економічному просторі. Висвітлено перспективи та надано рекомендації розвитку на- ціонального бренду України.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46270
Appears in Collections:Наукові публікацї кафедри міжнародних економічних відносин



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.