Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46370
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБалашов, Костянтин В'ячеславович-
dc.contributor.authorМогільницький, Андрій Олександрович-
dc.date.accessioned2022-12-13T09:33:38Z-
dc.date.available2022-12-13T09:33:38Z-
dc.date.issued2022-05-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46370-
dc.description.abstractКраще розуміння соціальних чинників впливу на здоров’я дозволить оптимізувати тактику комунікаційних дій, спрямованих на корекцію поведінкових детермінант виникнення НІЗ. Крім того, визначення та подальша мінімізація виявлених перешкод до ведення здорового способу життя має зробити прийняття здорової поведінки бажанішим для населення через механізми, описані теорією соціального маркетингу.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУuk
dc.subjectГромадське здоров'яuk
dc.subjectсоціальний маркетинг, неінфекційні захворювання, соціальні детермінантиuk
dc.titleСоціальні детермінанти здорового способу життя: результати крос-секційного дослідженняuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри наук про здоров’я

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
__2022.pdf609.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.