Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46370
Назва: Соціальні детермінанти здорового способу життя: результати крос-секційного дослідження
Автори: Балашов, Костянтин В'ячеславович
Могільницький, Андрій Олександрович
Ключові слова: Громадське здоров'я, соціальний маркетинг, неінфекційні захворювання, соціальні детермінанти
Дата публікації: тра-2022
Видавництво: УжНУ
Короткий огляд (реферат): Краще розуміння соціальних чинників впливу на здоров’я дозволить оптимізувати тактику комунікаційних дій, спрямованих на корекцію поведінкових детермінант виникнення НІЗ. Крім того, визначення та подальша мінімізація виявлених перешкод до ведення здорового способу життя має зробити прийняття здорової поведінки бажанішим для населення через механізми, описані теорією соціального маркетингу.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46370
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри наук про здоров’я

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
__2022.pdf609.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.