Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46373
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБалашов, Костянтин В'ячеславович-
dc.date.accessioned2022-12-13T09:57:32Z-
dc.date.available2022-12-13T09:57:32Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issn2415–8763-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46373-
dc.description.abstractАдекватне застосування маркетингових прийомів може бути ефективним для налагодження та підтримки системи комунікацій у громадському здоров’ї. Соціальний маркетинг базується на теорії обміну і передбачає свідоме прийняття особою рішення про вибір здоровішого варіанту поведінки. Поділ населення на окремі групи за психоповедінковими ознаками дозволяє істотно підвищити ефективність комунікаційних кампаній у сфері охорони здоров’я. Упровадження такого підходу в практику громадського здоров’я потребує застосування методів кластерного та факторного аналізу.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectГромадське здоров'яuk
dc.subjectгромадське здоров’я, комунікації, соціальний маркетинг, кластерний аналіз, сегментаціяuk
dc.titleВикористання соціального маркетингу для потреб громадського здоров’я: шляхи практичної реалізаціїuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри наук про здоров’я

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
i_1_2020-Balashov-textonly.pdfТекст статті231.34 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.