Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46373
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБалашов, Костянтин В'ячеславович-
dc.date.accessioned2022-12-13T09:57:32Z-
dc.date.available2022-12-13T09:57:32Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issn2415–8763-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46373-
dc.description.abstractАдекватне застосування маркетингових прийомів може бути ефективним для налагодження та підтримки системи комунікацій у громадському здоров’ї. Соціальний маркетинг базується на теорії обміну і передбачає свідоме прийняття особою рішення про вибір здоровішого варіанту поведінки. Поділ населення на окремі групи за психоповедінковими ознаками дозволяє істотно підвищити ефективність комунікаційних кампаній у сфері охорони здоров’я. Упровадження такого підходу в практику громадського здоров’я потребує застосування методів кластерного та факторного аналізу.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectГромадське здоров'яuk
dc.subjectгромадське здоров’я, комунікації, соціальний маркетинг, кластерний аналіз, сегментаціяuk
dc.titleВикористання соціального маркетингу для потреб громадського здоров’я: шляхи практичної реалізаціїuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри наук про здоров’я

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
i_1_2020-Balashov-textonly.pdfТекст статті231.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.