Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46373
Название: Використання соціального маркетингу для потреб громадського здоров’я: шляхи практичної реалізації
Авторы: Балашов, Костянтин В'ячеславович
Ключевые слова: Громадське здоров'я, громадське здоров’я, комунікації, соціальний маркетинг, кластерний аналіз, сегментація
Дата публикации: 2020
Краткий осмотр (реферат): Адекватне застосування маркетингових прийомів може бути ефективним для налагодження та підтримки системи комунікацій у громадському здоров’ї. Соціальний маркетинг базується на теорії обміну і передбачає свідоме прийняття особою рішення про вибір здоровішого варіанту поведінки. Поділ населення на окремі групи за психоповедінковими ознаками дозволяє істотно підвищити ефективність комунікаційних кампаній у сфері охорони здоров’я. Упровадження такого підходу в практику громадського здоров’я потребує застосування методів кластерного та факторного аналізу.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46373
ISSN: 2415–8763
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри наук про здоров’я

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
i_1_2020-Balashov-textonly.pdfТекст статті231.34 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.