Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46373
Title: Використання соціального маркетингу для потреб громадського здоров’я: шляхи практичної реалізації
Authors: Балашов, Костянтин В'ячеславович
Keywords: Громадське здоров'я, громадське здоров’я, комунікації, соціальний маркетинг, кластерний аналіз, сегментація
Issue Date: 2020
Abstract: Адекватне застосування маркетингових прийомів може бути ефективним для налагодження та підтримки системи комунікацій у громадському здоров’ї. Соціальний маркетинг базується на теорії обміну і передбачає свідоме прийняття особою рішення про вибір здоровішого варіанту поведінки. Поділ населення на окремі групи за психоповедінковими ознаками дозволяє істотно підвищити ефективність комунікаційних кампаній у сфері охорони здоров’я. Упровадження такого підходу в практику громадського здоров’я потребує застосування методів кластерного та факторного аналізу.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46373
ISSN: 2415–8763
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри наук про здоров’я

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
i_1_2020-Balashov-textonly.pdfТекст статті231.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.