Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46675
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШурко, О.-
dc.date.accessioned2022-12-29T09:23:52Z-
dc.date.available2022-12-29T09:23:52Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationШурко, О. Бренд і його роль у формуванні образу держави / О. Шурко // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Політологія. Соціологія. Філософія / редкол.: В. Андрущенко, О. Бабкіна, І. Варзар та ін. – Ужгород : УжНУ "Говерла", 2006. – Вип. 4. – С. 120–124. – Рез.– англ. – Бібліогр.: с. 124 (6 назв)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46675-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1tphoT3GXAxM4EfpHadlOJltKwGp8jNvT/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractPolitical aspects of the definitions “brand” is high lightened in this article. The essens of concept and feature of functioning national brаnding is opened. The functions of his components and their influence on formation of an image of the country are allocated basic elements of the brаnd.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПолітологія. Соціологія. Філософія;-
dc.titleБренд і його роль у формуванні образу державиuk
dc.title.alternativeBrand and his role in formation of an image of the countryuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:2006 / Науковий вісник УжНУ. Серія: Політологія. Соціологія. Філософія. Випуск 4



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.