Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46675
Назва: Бренд і його роль у формуванні образу держави
Інші назви: Brand and his role in formation of an image of the country
Автори: Шурко, О.
Дата публікації: 2006
Видавництво: Вид-во УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Шурко, О. Бренд і його роль у формуванні образу держави / О. Шурко // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Політологія. Соціологія. Філософія / редкол.: В. Андрущенко, О. Бабкіна, І. Варзар та ін. – Ужгород : УжНУ "Говерла", 2006. – Вип. 4. – С. 120–124. – Рез.– англ. – Бібліогр.: с. 124 (6 назв)
Серія/номер: Політологія. Соціологія. Філософія;
Короткий огляд (реферат): Political aspects of the definitions “brand” is high lightened in this article. The essens of concept and feature of functioning national brаnding is opened. The functions of his components and their influence on formation of an image of the country are allocated basic elements of the brаnd.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1tphoT3GXAxM4EfpHadlOJltKwGp8jNvT/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46675
Розташовується у зібраннях:2006 / Науковий вісник УжНУ. Серія: Політологія. Соціологія. Філософія. Випуск 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_Політологія.Соціологія.Філософія Вип. 4 (2006).pdf1.36 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.