Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46675
Title: Бренд і його роль у формуванні образу держави
Other Titles: Brand and his role in formation of an image of the country
Authors: Шурко, О.
Issue Date: 2006
Publisher: Вид-во УжНУ «Говерла»
Citation: Шурко, О. Бренд і його роль у формуванні образу держави / О. Шурко // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Політологія. Соціологія. Філософія / редкол.: В. Андрущенко, О. Бабкіна, І. Варзар та ін. – Ужгород : УжНУ "Говерла", 2006. – Вип. 4. – С. 120–124. – Рез.– англ. – Бібліогр.: с. 124 (6 назв)
Series/Report no.: Політологія. Соціологія. Філософія;
Abstract: Political aspects of the definitions “brand” is high lightened in this article. The essens of concept and feature of functioning national brаnding is opened. The functions of his components and their influence on formation of an image of the country are allocated basic elements of the brаnd.
Description: https://drive.google.com/file/d/1tphoT3GXAxM4EfpHadlOJltKwGp8jNvT/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46675
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Політологія. Соціологія. Філософія Випуск 4 - 2006



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.