Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/466
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Безбородих, Світлана Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2015-01-05T09:07:13Z | - |
dc.date.available | 2015-01-05T09:07:13Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Безбородих, С. М. Особистісно-діяльнісний підхід у розвитку конкурентоспроможного педагога [Текст] / С. М. Безбородих // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 28. – С. 19–21 . – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 21 (5 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/466 | - |
dc.description | The actuality of the material presented in the article is due to the development of competitive teacher and his system of action. System acts as the whole structure of professional activities, defi nes the personality of a specialist. This action is the basis, the means and the critical condition for the development of a competitive personality. The purpose of the article is to outline the importance of personality - activity approach in the development of competitive teacher. Determined that the personality-activity approach helps create conditions for harmonious, morally perfect, socially active, professional and competent individual, and therefore, competitive. Key words: educational activities, professional activities, competitive teacher, personality-activity approach. | uk |
dc.description.abstract | Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена розвитком конкурентоспроможного пе-дагога та його системою дій, які визначає особис-тість цього фахівця. Саме діяльність є основою, засобом і вирішальною умовою розвитку конкурен-тоспроможної особистості. Тому метою стат-ті є розкриття значення особистісно-діяльнісного підходу у розвитку конкурентоспроможного педа-гога. Визначено, що особистісно-діяльнісний підхід сприяє створенню умов для розвитку гармонійної, морально-досконалої, соціально-активної, професійно-компетентної особистості, а отже, конкурен-тоспроможної . Ключові слова: педагогічна діяльність, професійна діяльність, конкурентоспроможний педагог, осо-бистісно-діяльнісний підхід. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | педагогічна діяльність | uk |
dc.subject | професійна діяльність | uk |
dc.subject | конкурентоспроможний педагог | uk |
dc.subject | особистісно-діяльнісний підхід | uk |
dc.title | Особистісно-діяльнісний підхід у розвитку конкурентоспроможного педагога | uk |
dc.title.alternative | Personality-active approach in the development of competitive pedagogue | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Располагается в коллекциях: | 2013 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 28 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ОСОБИСТІСНО-ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД У РОЗВИТКУ.pdf | 222.66 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.