Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46701
Title: Використання ІКТ в процесі професійної підготовки вчителів в Україні
Other Titles: Use of ICT in the process of professional training of teachers in Ukraine
Authors: Стойка, Олеся Ярославівна
Keywords: професійна підготовка, вчитель, школа, ІКТ, мультимедійні засоби, цифрові технології, хмарні технології, веб-квест, vocational training, teacher, school, ICT, multimedia, digital technology, cloud technology, web quest
Issue Date: 2022
Citation: Стойка О. Я. Використання ІКТ в процесі професійної підготовки вчителів в Україні / О. Я. Стойка // Наука і техніка сьогодні (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Фізико-математичні науки», Серія «Техніка»). – Київ, 2022. № 14(14) 2022. С. 256–263.
Series/Report no.: Наука і техніка сьогодні;
Abstract: У статті розкриті ключові особливості професійної підготовки вчителів в Україні за допомогою ІКТ. Виявлено, що сьогодні інформаційні технології для педагогічної освіти потребують пошуку нових методичних ідей, інновацій та пріоритетних наукових досліджень і розробок. Встановлено, що використання ІКТ у процесі професійної підготовки вчителів потребує, перш за все, постійного та динамічного оновлення змісту, організаційних форм і методів навчального процесу, розвиток яких визначається можливостями ІКТ. З’ясовано, що самостійність отримання більшого обсягу знань на практичних заняттях з використанням програмно апаратних засобів ІКТ посилює психологічну, теоретичну та практичну підготовку майбутніх вчителів до самоосвіти та самовдосконалення. Визначено, що у процесі професійної підготовки вчителів із викорситанням ІКТ мультимедійні засоби та презентації можуть надати візуального ефекту лекціям і зробити матеріал більш цілеспрямованим і вичерпним для майбутніх вчителів. Виявлено, що використання засобів ІКТ забезпечує: активізацію навчання шляхом залучення кожного здобувача освіти до освітнього процесу; організацію самостійної роботи; підвищує наочність презентацій навчальної інформації. Визначено, що хмарні технології мають великий потенціал для оптимізації професійного розвитку вчителів, що викликало справжню революцію в освіті та сприяло вдосконаленню професійної підготовки вчителів в Україні. Встановлено, що широкий спектр ІКТ, доступний сучасному вчителю, дає змогу впроваджувати нові підходи до викладання своїх предметів. Вивчення спеціалізованих методів із використанням таких технологій, як веб-квести, може дати змогу майбутнім вчителям брати участь у створенні навчальних елементів, розуміти зміст і сприяти розвитку інтересу до сфери освіти, оскільки веб-квести розвивають критичне мислення учнів, формують і вдосконалюють їхнє вміння порівнювати, аналізувати, класифікувати, узагальнювати та систематизувати інформацію, мислити абстрактно. З’ясовано, що вчителям необхідні компетенції для активного використання ІКТ у своїй професійній практиці, набути які вони зможуть у процесі професійної підготовки.
The article reveals the key features of professional training of teachers in Ukraine with the help of ICT. It was revealed that today information technologies for pedagogical education require the search for new methodical ideas, innovations and priority scientific research and development. It was established that the use of ICT in the process of professional training of teachers requires, first of all, constant and dynamic updating of the content, organizational forms and methods of the educational process, the development of which is determined by the possibilities of ICT. It was found that the independence of obtaining a greater amount of knowledge in practical classes using ICT hardware and software enhances the psychological, theoretical and practical preparation of future teachers for self education and self-improvement. It was determined that in the process of professional training of teachers using ICT, multimedia tools and presentations can give lectures a visual effect and make the material more targeted and comprehensive for future teachers. It was found that the use of ICT means ensures: activation of learning through the involvement of each student of education in the educational process; organization of independent work; increases visibility of educational information presentations. It was determined that cloud technologies have a great potential for optimizing the professional development of teachers, which caused a real revolution in education and contributed to the improvement of professional training of teachers in Ukraine. It has been established that the wide range of ICT available to a modern teacher enables the introduction of new approaches to teaching their subjects. Learning specialized methods using technologies such as webquests can enable future teachers to participate in the creation of learning elements, understand content and promote interest in the field of education, as webquests develop students' critical thinking, shape and improve their ability to compare , analyze, classify, summarize and systematize information, think abstractly. It was found that teachers need competencies for active use of ICT in their professional practice, which they can acquire in the process of professional training.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46701
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ВИКОРИСТАННЯ ІКТ В ПРОЦЕСІ.pdf1.16 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.