Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46710
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІгнатоля, Наталія Іллівна-
dc.contributor.authorВарга, Наталія Іллівна-
dc.date.accessioned2022-12-30T11:22:27Z-
dc.date.available2022-12-30T11:22:27Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationІгнатоля, Н. Головні фактори розвитку малого підприємництва в Закарпатті (на основі статистичних показників січня–жовтня 2005 року) / Н. Ігнатоля // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Політологія. Соціологія. Філософія / редкол.: В. Андрущенко, О. Бабкіна, І. Варзар та ін. – Ужгород : УжНУ "Говерла", 2006. – Вип. 4. – С. 265–268. – Рез.– англ. – Бібліогр.: с. 268 (5 назв)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46710-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/11ZU-N08400fb2TuWkQivk-yCmXkoegNL/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractThe article is devoted to the analysis of the entrepreneurship in Transcarpathia. We try to pay etention to the problems in entrepreneurship and describes some factors of the development the regional markets. We also pay attention to the problems in the entrepreneurship in Transcarpathia.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПолітологія. Соціологія. Філософія;-
dc.titleГоловні фактори розвитку малого підприємництва в Закарпатті (на основі статистичних показників січня–жовтня 2005 року)uk
dc.title.alternativeMain factors of a small business in Transcarpathia (on the basis of 2005 statistics)uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Політологія. Соціологія. Філософія Випуск 4 - 2006



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.