Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46710
Назва: Головні фактори розвитку малого підприємництва в Закарпатті (на основі статистичних показників січня–жовтня 2005 року)
Інші назви: Main factors of a small business in Transcarpathia (on the basis of 2005 statistics)
Автори: Ігнатоля, Наталія Іллівна
Варга, Наталія Іллівна
Дата публікації: 2006
Видавництво: Вид-во УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Ігнатоля, Н. Головні фактори розвитку малого підприємництва в Закарпатті (на основі статистичних показників січня–жовтня 2005 року) / Н. Ігнатоля // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Політологія. Соціологія. Філософія / редкол.: В. Андрущенко, О. Бабкіна, І. Варзар та ін. – Ужгород : УжНУ "Говерла", 2006. – Вип. 4. – С. 265–268. – Рез.– англ. – Бібліогр.: с. 268 (5 назв)
Серія/номер: Політологія. Соціологія. Філософія;
Короткий огляд (реферат): The article is devoted to the analysis of the entrepreneurship in Transcarpathia. We try to pay etention to the problems in entrepreneurship and describes some factors of the development the regional markets. We also pay attention to the problems in the entrepreneurship in Transcarpathia.
Опис: https://drive.google.com/file/d/11ZU-N08400fb2TuWkQivk-yCmXkoegNL/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46710
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Політологія. Соціологія. Філософія Випуск 4 - 2006

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_Політологія.Соціологія.Філософія Вип. 4 (2006).pdf1.36 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.