Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46820
Название: Дистанційна освіта як напрям інформатичної підготовки майбутніх учителів природничих спеціальностей до застосування ікт у професійній діяльності
Другие названия: Distance education as a direction of informatic training of future teachers Of natural specialties to the application of ict in the professional activity
Авторы: Гура, Антоніна Миколаївна
Ключевые слова: дистанційна освіта, інформаційно-комунікаційні технології, майбутні вчителі, природничі спеціальності, професійна діяльність
Дата публикации: 2020
Издательство: Вид-во “Говерла”
Библиографическое описание: Гура, Антоніна Миколаївна Дистанційна освіта як напрям інформатичної підготовки майбутніх учителів природничих спеціальностей до застосування ікт у професійній діяльності / Антоніна Миколаївна Гура // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І. Кузьма. – Ужгород : Говерла, 2020. – Вип. 1 (46), №Ч. 1, Ч. 2. – С. 35–38. – Рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 37–38 (16 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): Анотація. Розробка різноманітних підходів до підвищення якості підготовки майбутніх учителів при- родничих спеціальностей під час дистанційного навчання набуває особливого значення. Актуальність дослі- дження полягає в обов’язковості освоєння технологій дистанційної співпраці для всіх учасників освітнього процесу. Мета статті – вивчити основні аспекти дистанційної освіти як напряму інформатичної підготовки майбутніх учителів природничих спеціальностей до застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у професійній діяльності. Основними методами дослідження є аналіз науково-методичної літератури, ресурсів мережі Інтернет; спостереження. При виключно дистанційному навчанні взаємини між студентом і викладачем мають свої особливості, бо абсолютно відсторонюються традиційні аудиторні заняття. Під час дистанційного навчання важливим є зворотній зв’язок, щоб адекватно сприймати інформацію, що потребує виваженого діалогу без перешкод. Для організації дистанційного навчання з природничих спеціальностей найчастіше використовуються такі програмні продукти, як Moodle, де треба створити курс, наповнивши його освітньою інформацією, а також Messenger і Viber, що допомагають у повідомленні важливих моментів і до- зволяють пересилати документи. Наше дослідження дозволило зробити наступні висновки: навчання он-лайн сприяє становленню особистісно-орієнтованої системи освіти, її демократизації, безперервності; можна ви- ділити основні переваги дистанційної освіти – актуальність, інтерактивність, гнучкість, зручність і креатив- ність; а головна ознака, що характеризує готовність фахівця до такої професійної діяльності полягає в умінні самостійно та творчо працювати за допомогою засобів ІКТ. Ключові слова: дистанційна освіта; інформаційно-комунікаційні технології; майбутні вчителі; природ- ничі спеціальності; професійна діяльність.
Abstract. The development of various approaches to improving the quality of training of future teachers of natural sciences during distance learning is of particular importance. The relevance of the study lies in the need to master the technologies of remote cooperation for all participants in the educational process. The purpose of the article is to study the main aspects of distance education as a direction of computer training of future teachers of natural specialties to the use of information and communication technologies (ICT) in professional activities. The main research methods are: the analysis of scientific and methodological literature, Internet resources; observation. In exclusively distance learning, the relationship between student and teacher has its own characteristics, because it completely eliminates the traditional classroom activities. Distance learning shows that the use of ICT contributes to the ability to solve educational problems, as well as plays a significant role in the process of self-knowledge of teachers and self-education of students. Prospective teachers need to be able to organize online learning, recognize and evaluate information, and draw appropriate conclusions. During distance learning, feedback is important in order to adequately perceive information that requires a balanced dialogue without obstacles. The student can master the educational material on the course page or download the necessary files to their own computer to work at a convenient time, even without the Internet. Our study allowed us to draw the following conclusions: online learning contributes to the formation of personality-oriented education system, its democratization, continuity; we can highlight the main advantages of distance education – relevance, interactivity, flexibility, convenience and creativity; and the main feature that characterizes the readiness of a specialist for such professional activities is the ability to work independently and creatively with the help of ICT. Key words: distance education; information and communication technologies; future teachers; natural specialties; professional activity.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46820
ISSN: 2524-0609
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (46) - 2020

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ДИСТАНЦІЙНА ОСВІТА ЯК НАПРЯМ.pdf332.66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.