Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46862
Назва: Педагогічні умови формування фахової компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти на засадах міждисциплінарного підходу
Інші назви: Pedagogical conditions of formation of professional competence of future educators of preschool education institutions on the basis of interdisciplinary approach
Автори: Теличко, Тетяна Віталіївна
Ключові слова: педагогічні умови, фахова компетентність, майбутніх вихователів закладів, дошкільної освіти, виховна діяльність, суб’єкт, міждисциплінарний підхід
Дата публікації: 2020
Видавництво: Вид-во “Говерла”
Бібліографічний опис: Теличко, Тетяна Віталіївна Педагогічні умови формування фахової компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти на засадах міждисциплінарного підходу / Тетяна Віталіївна Теличко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І. Кузьма. – Ужгород : Говерла, 2020. – Вип. 1 (46), №Ч. 1, Ч. 2. – С. 124–127. – Рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 126 (9 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Анотація. У сучасних умовах реорганізації всієї виховної роботи в закладах дошкільної освіти необ- хідною стає якісно нова система підготовки вихователів. У зв’язку з цим особлива увага приділяється про- фесійним якостям педагогів дошкільної освіти (вихователів), що реалізують програми дошкільної освіти в дошкільних та інших освітніх організаціях. Спостерігаються якісні зміни в поглядах на підготовку і перепід- готовку педагогічних кадрів, їхню подальшу підтримку і супровід у здійсненні професійної педагогічної ді- яльності. Метою статті є виокремити та обґрунтувати педагогічні умови формування фахової компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти на засадах міждисциплінарного підходу. Застосовані такі теоретичні методи: вивчення наукових літературних джерел (дисертаційних досліджень, методичних посіб- ників та рекомендацій, словників, енциклопедій, наукових статей та тез конференцій), узагальнення отрима- них наукових даних. Представлено основні педагогічні умови формування фахової компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти на засадах міждисциплінарного підходу як суб’єкта виховної діяль- ності. Розглядаючи педагогічні умови формування фахової компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти на засадах міждисциплінарного підходу, в статті наголошено, що від реалізації комплексу відповідних педагогічних умов, передусім, залежить ефективність освітнього процесу. Ключові слова: педагогічні умови; фахова компетентність майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти; виховна діяльність; суб’єкт; міждисциплінарний підхід.
Abstract. In modern conditions of reorganization of all educational work in preschool education institutions a qualitatively new system of training of educators is of great necessity. In this regard, special attention is paid to the professional qualities of preschool teachers (educators) who implement preschool education programs in preschool and other educational organizations. There are qualitative changes in views on the training and retraining of teachers, their further support and accompaniment in the optimal and effective organization of professional teaching. The urgency of the problem is caused by the awareness of the need to find, develop and master such forms of methodological activities that would be focused on the formation of professional competence of future educators of preschool education. This involves the optimization and improvement of existing knowledge, skills, professional and value orientation of students in accordance with the requirements of the current level of development of the domestic preschool education system. The aim of the article is to single out and substantiate the pedagogical conditions for the formation of professional competence of future educators of preschool education on the basis of an interdisciplinary approach. The defining and substantiation of pedagogical conditions becomes possible with the use of the following theoretical methods: study of scientific literature sources (dissertation research, manuals and recommendations, dictionaries, encyclopedias, scientific articles and conference abstracts), generalization of scientific data. The pedagogical conditions defined in the frame of the research activity are focused on the development of the subjective position of future educators of preschool education institutions, their value attitude to the chosen profession, ability to make independent choices and responsibility for decisions, reflections of own actions and generally contribute to the formation of professional competence of future educators. education. Key words: pedagogical conditions; professional competence of future educators of preschool institutions; educational activities; subject; interdisciplinary approach.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46862
ISSN: 2524-0609
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (46) - 2020

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ.pdf284.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.