Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46867
Назва: Світовий досвід формування соціальної активності студентської молоді у дозвіллєвій діяльності
Інші назви: World experience of formation of social activity of student youth in leisure activity
Автори: Шепелєва, Наталія В'ячеславівна
Ключові слова: формування соціальної активності, студентська молодь, дозвіллєва діяльність
Дата публікації: 2020
Видавництво: Вид-во “Говерла”
Бібліографічний опис: Шепелєва, Наталія В'ячеславівна Світовий досвід формування соціальної активності студентської молоді у дозвіллєвій діяльності / Наталія В'ячеславівна Шепелєва // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І. Кузьма. – Ужгород : Говерла, 2020. – Вип. 1 (46), №Ч. 1, Ч. 2. – С. 143–147. – Рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 147 (19 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Анотація. Інформатизація всіх сфер життєдіяльності призводить до формування нових викликів (Інтер- нет залежність, кібертероризм, споживацтво, інформаційне навіювання та ін.), що стоять перед сучасними молодими людьми, зокрема студентами. Враховуючи провідні види діяльності студентської молоді (навчаль- на й дозвіллєва), актуальності набуває організація позанавчального середовища закладу вищої освіти з метою формування соціально активної особистості, що здатна подолати означені виклики суспільства. Метою статті є дослідження та аналіз сучасного стану формування соціальної активності студентської молоді у дозвіллєвій діяльності в Україні та зарубіжних країнах. Для досягнення поставленої мети було обрано та використа- но наступні теоретичні методи дослідження: аналіз наукових джерел щодо стану дослідженості проблеми; теоретичне узагальнення та порівняння українського та зарубіжного підходів щодо формування соціальної активності студентів засобами дозвіллєвої діяльності в умовах сучасного інформаційного суспільства. Ре- зультатом порівняльного аналізу українського та зарубіжного досвіду формування соціальної активності сту- дентської молоді у дозвіллєвій діяльності є визначення доцільності застосування стимулюючих механізмів (фінансових, рейтингових) у залученні студентів до реалізації соціально корисної діяльності, що є проявом формування їх соціальної активності. Ключові слова: формування соціальної активності; студентська молодь; дозвіллєва діяльність.
Abstract. Informatization of all spheres of life leads to the formation of new challenges (Internet addiction, cyberterrorism, consumerism, information suggestions, etc.) facing modern young people, in particular students. Given the leading activities of student youth (educational and leisure), the urgency of the organization of extracurricular environment of universities in order to form a socially active person capable of overcoming these challenges of society. The purpose of the article is to study and analyze the current state of formation of social activity of student youth in leisure activities in Ukraine and abroad. To achieve this goal, the following theoretical research methods were selected and used: analysis of scientific sources on the state of study of the problem; theoretical generalization and comparison of Ukrainian and foreign approaches to the formation of social activity of students by means of leisure activities in the modern information society. The result of comparative analysis of Ukrainian and foreign experience in the formation of social activity of student youth in leisure activities is to determine the appropriateness of incentives (financial, rating) in attracting students to socially useful activities, is a manifestation of the formation of their social activity. The positive influence of the organization of student government and student creative associations is established. Given the foreign experience, it is important to provide Ukrainian universities with modern information and communication technologies to improve the formation of social activity of student youth. The prospect of further research is the organization and implementation of a system of social and pedagogical leisure activities to form the social activity of students, taking into account positive foreign experience, which will contribute to the expansion of the socio-cultural environment and the development of components of social activity of students. Key words: formation of social activity; student youth; leisure activities.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46867
ISSN: 2524-0609
Розташовується у зібраннях:2020 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 1(46)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.