Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46875
Title: Інформаційно-психологічний супровід педагога в умовах неперервної освіти
Other Titles: Information psychological support of a teacher in the conditions of Continuous education
Authors: Палько, Тетяна Василівна
Keywords: нформаційно-психологічний супровід, Zoom, Moodle, професійний стандарт вчителя
Issue Date: 2020
Publisher: Вид-во “Говерла”
Citation: Палько, Тетяна Василівна Інформаційно-психологічний супровід педагога в умовах неперервної освіти / Тетяна Василівна Палько // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І. Кузьма. – Ужгород : Говерла, 2020. – Вип. 1 (46), Ч. 1, Ч. 2. – С. 185–190. – Рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 189–190 (9 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Анотація. Важливою умовою гармонійного розвитку особистості педагога є якісно побудована, ефек- тивна та результативна система психологічного супроводу освітнього процесу. Але на початку третього тися- чоліття у глобалізованому світі, який називають інформаційним проривом, що поступово змінює наше буття, вносячи акценти у світогляд, спосіб мислення, цінності, потреби, постає питання не тільки психологічного, але й інформаційно-психологічного супроводу. Результатом супроводу є розвиток ІТ-грамотного, здатного до рефлексії професійної діяльності, вмотивованого педагога 21 століття, який не розгубиться при взаємодії з дітьми Альфа-покоління, які живуть в інформаційному, динамічному, емоційно-напруженому середовищі, покоління Google babies. Метою статті є створення структурно-функціональної моделі системи інформацій- но-психологічного супроводу педагога в умовах неперервної освіти. Учитель, вихователь, керівник закладу освіти потребують здійснення інформаційно-психологічного супроводу з боку викладачів тих інституцій, де проходить їхній професійний розвиток, оскільки в сучасному інформатизованому світі дуже складно зорієн- туватися у необмеженій кількості джерел, які можна використати під час освітнього процесу. З цією метою нами було проведено вивчення можливостей для створення системи інформаційно-психологічного супрово- ду педагога з використанням аналізу досліджень та практичної діяльності з організації дистанційного навчан- ня на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти. У результаті дослідження нами було визначено мету, завдання і функції інформаційно-психологічного супроводу педагога і розроблено алгоритм реалізації моделі системи інформаційно-психологічного супроводу з метою розвитку ключових компетент- ностей педагога в умовах неперервної освіти. Ключові слова: нформаційно-психологічний супровід; Zoom; Moodle; професійний стандарт вчителя.
Abstract. An important condition for the harmonious development of teacher’s personality is a well-built, effective and efficient system of psychological support of the educational process in the conditions of continuous education has been elaborated. But at the beginning of the third millennium in the globalized world which is called the information breakthrough and is gradually changing our lives, emphasizing the worldview, way of thinking, values and needs, there is a question of not only psychological but also that of informational and psychological support. The result of the support is the development of an IT-literate, professionally reflective, motivated educator of the 21st century, who will not get lost in the interaction with children of Alpha generation, living in informational, dynamic, emotionally strained environment, the generation of Google babies. Teachers, educators, heads of educational institution are of need for information-psychological support from instructors of institutions where their professional development takes place, for in today's informatized world it is very difficult to orient oneself in the unlimited number of sources that can be used during the educational process. The purpose of the article is to set up a structuralfunctional model of the system of information-psychological support of a pedagogue in the conditions of continuous education. We studied the possibilities for the model development using the analysis of questionnaire performed by the State Service for Education Quality and practical activities of Transcarpathian Institute of Postgraduate Pedagogical Education directed on the organization of distance learning. As the result of research, the aim, tasks and functions of information-psychological support of a teacher have been defined and realization algorithm for the model of information-psychological support system with the purpose of development of teacher's key competences in the conditions of continuous education have been elaborated. Key words: information and psychological support; Zoom; Moodle; Teacher’s professional standard.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46875
ISSN: 2524-0609
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (46) - 2020



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.