Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4690
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДанайканич, Оксана Валеріївна-
dc.date.accessioned2015-11-12T12:12:01Z-
dc.date.available2015-11-12T12:12:01Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationДанайканич, О. В. Вдосконалення підходів визначення ефективності рекламної діяльності підприємств [Текст] / О. В. Данайканич // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / В.П.Мікловда, М.І.Пітюлич, Н.М.Гапак. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2011. – Спецвип. 33. Ч. 4. – С. 26–30. – Бібліогр.: с. 30 (6 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4690-
dc.descriptionIn the article a focus was made on research and study of existing methods of determining the effectiveness of advertising companies which for the subject of influence and means which should be used, are divided into the methods of identifying the cost effectiveness of advertising and methods of determining psychological (communication) effectiveness of advertising. Considerable attention is paid to the revision of foreign models of determining the communication effectiveness of advertising (AIDA, AIMDA, DIBABA and others) and analysis of its main parameters (visibility index, index is proven by "presentation", recognition index) and basic conditions of their application. Key words: effectiveness of advertising, cost effectiveness of advertising, communicational (informational) effectiveness of advertising, evaluation methods for determining the advertising effectiveness model AIDA, AIMDA, ACCA, DIBABA, DAGMAR.uk
dc.description.abstractВ даній статті зосереджено увагу на дослідженні та вивченні існуючих методів визначення ефективності рекламної діяльності підприємств, які за об’єктом впливу і засобами, які при цьому використовуються, поділяються на методи визначення економічної ефективності реклами та методи визначення психологічної(комунікативної) ефективності реклами. Значна увага приділена розгляду зарубіжних моделей визначення комунікативної ефективності реклами (АIDA, AIMDA, DIBABA та інші) та аналізу основних її показників (показник помітності, показник доведено "викладенням", показник упізнавання) і основних умов їх застосування. Ключові слова: ефективність реклами, економічна ефективність реклами, комунікативна (інформаційна) ефективність реклами, оціночні методи визначення ефективності реклами, моделі AIDA, AIMDA, АССА, DIBABA, DAGMAR.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;-
dc.subjectефективність рекламиuk
dc.subjectекономічна ефективність рекламиuk
dc.subjectкомунікативна (інформаційна) ефективність рекламиuk
dc.subjectоціночні методи визначення ефективності рекламиuk
dc.subjectмоделі AIDA, AIMDA, АССА, DIBABA, DAGMARuk
dc.titleВдосконалення підходів визначення ефективності рекламної діяльності підприємствuk
dc.title.alternativeImprovement approaches of determining the effectiveness of advertising companiesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Спецвипуск 33 Частина 4 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.