Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4690
Назва: Вдосконалення підходів визначення ефективності рекламної діяльності підприємств
Інші назви: Improvement approaches of determining the effectiveness of advertising companies
Автори: Данайканич, Оксана Валеріївна
Ключові слова: ефективність реклами, економічна ефективність реклами, комунікативна (інформаційна) ефективність реклами, оціночні методи визначення ефективності реклами, моделі AIDA, AIMDA, АССА, DIBABA, DAGMAR
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Данайканич, О. В. Вдосконалення підходів визначення ефективності рекламної діяльності підприємств [Текст] / О. В. Данайканич // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / В.П.Мікловда, М.І.Пітюлич, Н.М.Гапак. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2011. – Спецвип. 33. Ч. 4. – С. 26–30. – Бібліогр.: с. 30 (6 назв).
Серія/номер: Економіка;
Короткий огляд (реферат): В даній статті зосереджено увагу на дослідженні та вивченні існуючих методів визначення ефективності рекламної діяльності підприємств, які за об’єктом впливу і засобами, які при цьому використовуються, поділяються на методи визначення економічної ефективності реклами та методи визначення психологічної(комунікативної) ефективності реклами. Значна увага приділена розгляду зарубіжних моделей визначення комунікативної ефективності реклами (АIDA, AIMDA, DIBABA та інші) та аналізу основних її показників (показник помітності, показник доведено "викладенням", показник упізнавання) і основних умов їх застосування. Ключові слова: ефективність реклами, економічна ефективність реклами, комунікативна (інформаційна) ефективність реклами, оціночні методи визначення ефективності реклами, моделі AIDA, AIMDA, АССА, DIBABA, DAGMAR.
Опис: In the article a focus was made on research and study of existing methods of determining the effectiveness of advertising companies which for the subject of influence and means which should be used, are divided into the methods of identifying the cost effectiveness of advertising and methods of determining psychological (communication) effectiveness of advertising. Considerable attention is paid to the revision of foreign models of determining the communication effectiveness of advertising (AIDA, AIMDA, DIBABA and others) and analysis of its main parameters (visibility index, index is proven by "presentation", recognition index) and basic conditions of their application. Key words: effectiveness of advertising, cost effectiveness of advertising, communicational (informational) effectiveness of advertising, evaluation methods for determining the advertising effectiveness model AIDA, AIMDA, ACCA, DIBABA, DAGMAR.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4690
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Спецвипуск 33 Частина 4 - 2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВДОСКОНАЛЕННЯ ПІДХОДІВ ВИЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ.pdf298.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.