Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46929
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛінніков, Святослав Валерійович-
dc.contributor.authorМиронюк, Іван Святославович-
dc.date.accessioned2023-01-15T11:42:39Z-
dc.date.available2023-01-15T11:42:39Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЛінніков С. В., Миронюк І. С. Особливості проведення комунікаційних кампаній, спрямованих на вразливі групи населення. / С. В. Лінніков, І. С. Миронюк // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. 2022. N 3 (93). — С. 29-34.uk
dc.identifier.issn1681-2786-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46929-
dc.descriptionDOI 10.11603/1681-2786.2022.3.13433uk
dc.description.abstractМета: огляд та аналіз ефективності сучасних підходів та інструментів інформаційно-комунікаційних кампаній у громадському здоров’ї, спрямованих на вразливі категорії населення. Матеріали і методи. Використано бібліосемантичний метод, методи контент і структурно-логічного аналізу та узагальнення. Матеріалами дослідження є теоретичні положення, результати досліджень і методичних напра цювань зарубіжних та вітчизняних учених. Результати. Проаналізовано еволюцію підходів до оцінки ефективності інформаційно-комунікаційних кампаній, сформульовано принципи ефективного інформування про ризики для вразливих категорій населення. Визначено, що використання досвіду бізнес-сфери в PR-кампаніях, комбінація різних підходів до їх реалізації для різних цільо вих груп впливу дозволяють ефективно реалізувати інформаційно-комунікаційні кампанії у сфері здоров’я населення. При цьому важливо чітко розуміти основні особливості ключових цільових груп таких інформаційнокомунікаційних кампаній, правильно визначати канали комунікації та змістовне наповнення й оформлення базового повідомлення. Точне розповсюдження інформації серед окремих груп вимагає спеціальних комунікаційних стратегій. Висновок. Важливою при плануванні інформаційно-комунікаційних кампаній у сфері громадського здоров’я є необхідність враховувати всі особливості ключової цільової групи такої кампанії, серед яких чільне місце займають групи підвищеного ризику (уразливі групи населення) з особливими поведінковими моделями, що і зумовлюють їх уразливість.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНМУ «Укрмедкнига»uk
dc.subjectгромадське здоров'яuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційні кампаніїuk
dc.subjectуразливі групи населенняuk
dc.titleОсобливості проведення комунікаційних кампаній, спрямованих на вразливі групи населенняuk
dc.title.alternativePeculiarities of communication campaigns aimed at vulnerable population groupsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри наук про здоров’я

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Особливості комунікаційних кампаній _стаття 2022.pdf200.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.