Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46929
Назва: Особливості проведення комунікаційних кампаній, спрямованих на вразливі групи населення
Інші назви: Peculiarities of communication campaigns aimed at vulnerable population groups
Автори: Лінніков, Святослав Валерійович
Миронюк, Іван Святославович
Ключові слова: громадське здоров'я, інформаційно-комунікаційні кампанії, уразливі групи населення
Дата публікації: 2022
Видавництво: ТНМУ «Укрмедкнига»
Бібліографічний опис: Лінніков С. В., Миронюк І. С. Особливості проведення комунікаційних кампаній, спрямованих на вразливі групи населення. / С. В. Лінніков, І. С. Миронюк // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. 2022. N 3 (93). — С. 29-34.
Короткий огляд (реферат): Мета: огляд та аналіз ефективності сучасних підходів та інструментів інформаційно-комунікаційних кампаній у громадському здоров’ї, спрямованих на вразливі категорії населення. Матеріали і методи. Використано бібліосемантичний метод, методи контент і структурно-логічного аналізу та узагальнення. Матеріалами дослідження є теоретичні положення, результати досліджень і методичних напра цювань зарубіжних та вітчизняних учених. Результати. Проаналізовано еволюцію підходів до оцінки ефективності інформаційно-комунікаційних кампаній, сформульовано принципи ефективного інформування про ризики для вразливих категорій населення. Визначено, що використання досвіду бізнес-сфери в PR-кампаніях, комбінація різних підходів до їх реалізації для різних цільо вих груп впливу дозволяють ефективно реалізувати інформаційно-комунікаційні кампанії у сфері здоров’я населення. При цьому важливо чітко розуміти основні особливості ключових цільових груп таких інформаційнокомунікаційних кампаній, правильно визначати канали комунікації та змістовне наповнення й оформлення базового повідомлення. Точне розповсюдження інформації серед окремих груп вимагає спеціальних комунікаційних стратегій. Висновок. Важливою при плануванні інформаційно-комунікаційних кампаній у сфері громадського здоров’я є необхідність враховувати всі особливості ключової цільової групи такої кампанії, серед яких чільне місце займають групи підвищеного ризику (уразливі групи населення) з особливими поведінковими моделями, що і зумовлюють їх уразливість.
Опис: DOI 10.11603/1681-2786.2022.3.13433
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46929
ISSN: 1681-2786
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри наук про здоров’я

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Особливості комунікаційних кампаній _стаття 2022.pdf200.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.