Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46929
Title: Особливості проведення комунікаційних кампаній, спрямованих на вразливі групи населення
Other Titles: Peculiarities of communication campaigns aimed at vulnerable population groups
Authors: Лінніков, Святослав Валерійович
Миронюк, Іван Святославович
Keywords: громадське здоров'я, інформаційно-комунікаційні кампанії, уразливі групи населення
Issue Date: 2022
Publisher: ТНМУ «Укрмедкнига»
Citation: Лінніков С. В., Миронюк І. С. Особливості проведення комунікаційних кампаній, спрямованих на вразливі групи населення. / С. В. Лінніков, І. С. Миронюк // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. 2022. N 3 (93). — С. 29-34.
Abstract: Мета: огляд та аналіз ефективності сучасних підходів та інструментів інформаційно-комунікаційних кампаній у громадському здоров’ї, спрямованих на вразливі категорії населення. Матеріали і методи. Використано бібліосемантичний метод, методи контент і структурно-логічного аналізу та узагальнення. Матеріалами дослідження є теоретичні положення, результати досліджень і методичних напра цювань зарубіжних та вітчизняних учених. Результати. Проаналізовано еволюцію підходів до оцінки ефективності інформаційно-комунікаційних кампаній, сформульовано принципи ефективного інформування про ризики для вразливих категорій населення. Визначено, що використання досвіду бізнес-сфери в PR-кампаніях, комбінація різних підходів до їх реалізації для різних цільо вих груп впливу дозволяють ефективно реалізувати інформаційно-комунікаційні кампанії у сфері здоров’я населення. При цьому важливо чітко розуміти основні особливості ключових цільових груп таких інформаційнокомунікаційних кампаній, правильно визначати канали комунікації та змістовне наповнення й оформлення базового повідомлення. Точне розповсюдження інформації серед окремих груп вимагає спеціальних комунікаційних стратегій. Висновок. Важливою при плануванні інформаційно-комунікаційних кампаній у сфері громадського здоров’я є необхідність враховувати всі особливості ключової цільової групи такої кампанії, серед яких чільне місце займають групи підвищеного ризику (уразливі групи населення) з особливими поведінковими моделями, що і зумовлюють їх уразливість.
Description: DOI 10.11603/1681-2786.2022.3.13433
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46929
ISSN: 1681-2786
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри наук про здоров’я

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Особливості комунікаційних кампаній _стаття 2022.pdf200.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.