Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46950
Title: Соціально-педагогічна підтримка обдарованої молоді в системі вищої освіти Великої Британії
Authors: Бартош, Олена Павлівна
Keywords: соціально-педагогічна підтримка, вища освіта, британські університети.
Issue Date: Feb-2022
Citation: Бартош О.П. Соціально-педагогічна підтримка обдарованої молоді в системі вищої освіти Великої Британії. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. 2022. № 47, Т.1. С.238−245.
Abstract: Досвід надання соціально-педагогічної підтримки обдарованій молоді, який висвітлюють британських дослідники проблеми, є цінним джерелом. За умов запозичення їх позитивних доробків можливим стає усвідомлення проблеми навчання та виховання обдарованої молоді в освітніх закладах України, підвищується ефективність української соціально-педагогічної діяльності. Мета нашого дослідження − схарактеризувати особливості соціально-педагогічної підтримки обдарованої молоді в системі вищої освіти Великої Британії. У процесі дослідження були використані: теоретичні методи − аналіз, синтез, історичний і порівняльний методи – з метою вивчення питання становлення соціально-педагогічної роботи з обдарованою студентською молоддю в університетах Великої Британії, узагальнення незалежних характеристик; емпіричні методи − вивчення документів з метою виявлення особливостей соціально-педагогічної роботи з обдарованою молоддю в університетах Великої Британії. Аналізуючи сучасний стан і тенденції рівнів соціально-педагогічної підтримки обдарованої молоді у Великій Британії, ми виявили, що обдарована молодь у Великій Британії знаходиться у полі уваги уряду, освітніх закладів, громадських та міжнародних організацій. У Великій Британії під поняттям «соціально-педагогічна підтримка обдарованої студентської молоді» розуміють системну соціально-педагогічну діяльність, що здійснюється органами освіти та місцевого самоврядування у сфері молодіжної політики з метою створення умов, гарантій і стимулів для розкриття індивідуального потенціалу обдарованої студентської молоді у сфері науки, освіти, культури, і мистецтва. Головними аспектами соціально-педагогічної підтримки обдарованої молоді у британській системі вищої освіти є соціальна активність (студентські союзи та студентські товариства) та студентська мобільність (стипендії та гранти університетів, великих корпорацій).
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46950
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри соціології і соціальної роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бартош.pdf492.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.