Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4696
Title: Антикризове управління туристичними підприємствами
Other Titles: Crisis management of tourism enterprises
Authors: Кіш, Галина Вікторівна
Keywords: туристична галузь, антикризове управління, туристичні підприємства, фінансова криза
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Кіш, Г. В. Антикризове управління туристичними підприємствами [Текст] / Г. В. Кіш // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / В.П.Мікловда, М.І.Пітюлич, Н.М.Гапак. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2011. – Спецвип. 33. Ч. 4. – С. 42–45. – Бібліогр.: с. 44–45 (11 назв).
Series/Report no.: Економіка;
Abstract: В період переходу нашої країни до ринкової економіки, особливо під час фінансової кризи питання антикризового управління являються надзвичайно важливими. В даній статті визначається сутність антикризового управління, особливості його проведення на підприємствах туристичної галузі в умовах світової фінансово-економічної кризи. Ключові слова: туристична галузь, антикризове управління, туристичні підприємства, фінансова криза.
Description: During the transition of our country to a market economy, especially during the financial crisis, crisis management issues are extremely important. In this article defined the essence of crisis management, especially as it held at tourism enterprises in the global financial crisis. Key words: tourist industry, crisis management, tourism enterprises, the financial crisis.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4696
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Спецвипуск 33 Частина 4 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.