Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46991
Назва: Вплив ціннісних орієнтацій на соціальну комунікацію та становлення соціальної ідентичності
Інші назви: Influence of the valuable orientations on the social communication and on the forming of the social identity
Автори: Шевчук, О.
Дата публікації: 2004
Видавництво: Вісник Карпат
Бібліографічний опис: Шевчук, О. Вплив ціннісних орієнтацій на соціальну комунікацію та становлення соціальної ідентичності / О. Шевчук // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Політологія. Соціологія. Філософія / редкол.: В. Андрущенко, М. Блецкан, М. Вегеш та ін. – Ужгород : СМП “Вісник Карпат”, 2004. – Вип. 1. – С. 109–115. – Рез.– англ. – Бібліогр.: с. 115 (6 назв)
Серія/номер: Політологія. Соціологія. Філософія;
Короткий огляд (реферат): In ctauses(articles) influence of the valuble orientations generated in conditions of transformation of а modern Ukrainian society, оn search and the statement citizens of own identity and new forms of the communications is considered.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1dzAlw2klycxzkIzzFmAhb0gTVqBVM1EU/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46991
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Політологія. Соціологія. Філософія Випуск 1 - 2004

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_Політологія. Соціологія. Філософія Вип. 1 (2004).pdf134.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.