Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/470
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАкуленко, Катерина Юріївна-
dc.date.accessioned2015-01-12T11:43:20Z-
dc.date.accessioned2015-01-12T11:43:28Z-
dc.date.available2015-01-12T11:43:20Z-
dc.date.available2015-01-12T11:43:28Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationАкуленко, К. Ю. Методика впровадження організаційно-педагогічних умов формування готовності майбутніх економістів до професійної діяльності [Текст] / К. Ю. Акуленко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 11–15. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 14 (5 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/470-
dc.descriptionThe relevance of the material, set out in the article, is conditioned with the pressing needs of society in the training of competent professionals economics and promoting implementation of ICT in the learning process. The author of the article has clarified organizationalpedagogical conditions of readiness of future professional economists,has described method implementation with using Moodle. The article contains the results of experimental study. Keywords: specialists in economics, organizational-pedagogical conditions, Moodle, experimental research, statistical analysis, Student's t criterion.uk
dc.description.abstractАктуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена нагальними потребами суспільства у підготовці компетентних фахівців економічного профілю та сприянню впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчальний процес. У статті уточнені організаційно-педагогічні умови формування готовності до професійної діяльності майбутніх економістів, описано методику їх впровадження із застосуванням системи Moodle. Висвітлено результати експериментального дослідження. Ключові слова: фахівці економічного профілю, організаційно-педагогічні умови, Moodle, експериментальне дослідження, статистичний аналіз, критерій Стьюдента.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectфахівці економічного профілюuk
dc.subjectорганізаційно-педагогічні умовиuk
dc.subjectMoodleuk
dc.subjectекспериментальне дослідженняuk
dc.subjectстатистичний аналізuk
dc.subjectкритерій Стьюдентаuk
dc.titleМетодика впровадження організаційно-педагогічних умов формування готовності майбутніх економістів до професійної діяльностіuk
dc.title.alternativeMethod of implementation organization-pedagogical conditions of readiness of future economists to professional activityuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2013 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 26



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.