Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/470
Назва: Методика впровадження організаційно-педагогічних умов формування готовності майбутніх економістів до професійної діяльності
Інші назви: Method of implementation organization-pedagogical conditions of readiness of future economists to professional activity
Автори: Акуленко, Катерина Юріївна
Ключові слова: фахівці економічного профілю, організаційно-педагогічні умови, Moodle, експериментальне дослідження, статистичний аналіз, критерій Стьюдента
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Акуленко, К. Ю. Методика впровадження організаційно-педагогічних умов формування готовності майбутніх економістів до професійної діяльності [Текст] / К. Ю. Акуленко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 11–15. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 14 (5 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена нагальними потребами суспільства у підготовці компетентних фахівців економічного профілю та сприянню впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчальний процес. У статті уточнені організаційно-педагогічні умови формування готовності до професійної діяльності майбутніх економістів, описано методику їх впровадження із застосуванням системи Moodle. Висвітлено результати експериментального дослідження. Ключові слова: фахівці економічного профілю, організаційно-педагогічні умови, Moodle, експериментальне дослідження, статистичний аналіз, критерій Стьюдента.
Опис: The relevance of the material, set out in the article, is conditioned with the pressing needs of society in the training of competent professionals economics and promoting implementation of ICT in the learning process. The author of the article has clarified organizationalpedagogical conditions of readiness of future professional economists,has described method implementation with using Moodle. The article contains the results of experimental study. Keywords: specialists in economics, organizational-pedagogical conditions, Moodle, experimental research, statistical analysis, Student's t criterion.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/470
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.