Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47176
Название: Компетентнісний підхід до викладання математики та вищої Математики для студентів спеціальності 181 харчові технології на Прикладі застосування правила Крамера
Другие названия: Competence approach to teaching mathematics and higher mathematics for The students majoring in 181 food technologies speciality on the example of Application of Kramer's rule
Авторы: Гиндрюк, Василь
Юрченко, Наталія Василівна
Ключевые слова: правило Крамера, математика, вища математика, харчові технології, задачі професійного спрямування
Дата публикации: 2022
Издательство: Вид-во УжНУ Говерла
Библиографическое описание: Гиндрюк Василь Компетентнісний підхід до викладання математики та вищої Математики для студентів спеціальності 181 харчові технології на Прикладі застосування правила Крамера/ Василь Гиндрюк, Наталія Юрченко // Науковий вісник Ужгородського університету : Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. О. Бартош, І. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2022. – Вип. 2 (51). – С. 37–41. – Бібліогр.: с. 40 (6 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): Анотація. Актуальність обраної теми дослідження полягає в тому, що формування математичних вмінь студентів спеціальності 181 Харчові технології є складовою їх успіху в професійній діяльності. Важливою ба- зою є вміння розв’язувати задачі за допомогою рівнянь та їх систем. Одним з інструментів для розв’язування квадратних систем лінійних алгебраїчних рівнянь є правило Крамера, а теорема Крамера є однією з ключо- вих теорем вищої математики. Метою статті є запропонувати новий методичний підхід до вивчення теореми Крамера та її застосування для студентів спеціальності 181 Харчові технології освітньо-професійного сту- пеня фахового молодшого бакалавра. Для досягнення мети використовувались наступні методи: аналіз, син- тез, узагальнення, абстрагування. В статті запропоновано ввести до вивчення правило Крамера для випадків n=2 і n=3 в межах дисципліни «Математика» з відповідним практичним застосуванням на задачах фахового спрямування і продовжити вивчення теми в загальному випадку в межах дисципліни «Вища математика». Такий компетентнісний підхід дасть можливість посилити зв’язки між дисциплінами, крім класичних методів розв’язування систем рівнянь студенти молодших курсів оволодіють додатковим інструментом, а отже, пере- вагами при підготовці до державної підсумкової атестації з математики, також дасть можливість посилити мотивацію студентів до вивчення математичних дисциплін через практичне застосування математики для розв’язування задач професійного спрямування. Ключові слова: правило Крамера, математика, вища математика, харчові технології, задачі професійно- го спрямування.
Abstract. The relevance of the chosen research topic is that the formation of mathematical skills of students majoring in 181 Food Technology is a component of their success in professional activities. An important basis is the ability to solve problems using equations and their systems. One of the tools for solving quadratic systems of linear algebraic equations is Cramer's rule, and Cramer's theorem is one of the key theorems of higher mathematics. The aim of the article is to discuss a new methodological approach to the study of Cramer's theorem and its application for students majoring in 181 Food Technology educational and professional degree of bachelor. To achieve the goal, the following methods were used: analysis, synthesis, generalization, abstraction. The article proposes to introduce Cramer's rule for cases n = 2 and n = 3 within the discipline «Mathematics» with appropriate practical application in professional problems and to continue the study of the topic in the general case within the discipline «Higher Mathematics». This can be realized if we consider Cramer's rule for systems of two linear algebraic equations with two unknowns and for systems of three linear algebraic ones. equations with three unknowns with practical application for solving problems of professional orientation. In our opinion, such a competence approach has a number of advantages. First, in addition to the classical methods of addition, substitution, graphical method of solving systems of two linear equations with two unknowns, students will master another method of solving, and therefore additional benefi ts in preparing for the state fi nal certifi cation in mathematics. Secondly, when studying the discipline «Higher Mathematics» it is possible to consider the topic «Cramer's Theorem» as a generalization of the study on this topic in the discipline «Mathematics», which will increase motivation for learning and connections between disciplines. Third, it places additional emphasis on the formation of mathematical skills of students majoring in 181 Food Technology and the practical application of mathematics to solve professional problems in junior high school. Key words: Cramer's rule, mathematics, higher mathematics, food technology, professional tasks.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47176
ISSN: 2524-0609
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (51) - 2022

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ.pdf790.82 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.