Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47209
Назва: Мультимедійний супровід інноваційних аспектів сучасної вищої освіти
Інші назви: Multimedia support of the innovative aspects of modern higher education
Автори: Желанова, Вікторія В’ячеславівна
Ключові слова: мультимедіа, мультимедійні технології, мультимедійні засоби, мультимедійний супровід, освітня інновація, інноваційні виміри вищої освіти
Дата публікації: 2022
Видавництво: Вид-во УжНУ Говерла
Бібліографічний опис: Желанова Вікторія Мультимедійний супровід інноваційних аспектів сучасної вищої Освіти / Юлія Дмитрів // Науковий вісник Ужгородського університету : Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. О. Бартош, І. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2022. – Вип. 2 (51). – С. 50–53. – Бібліогр.: с. 52-53 (7 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Анотація. Актуальність поданої статті зумовлена інноваційними вимірами сучасної вищої освіти, які набули особливої ваги в контексті сучасних викликів, що об’єктивно зумовили необхідність зміни формату освітнього процесу в вишах й потребують певного мультимедійного супроводу. Метою статті є висвітлення мультимедійного супроводу інноваційних аспектів вищої освіти. У дослідженні застосовано такі методи нау- ково-педагогічного дослідження, як-от: аналіз наукової літератури з проблеми інноваційності вищої освіти та сутності й потенціалу мультимедійних технологій; аналіз освітньо-професійних програм; синтез, порівняння, систематизація наукових джерел; дефініційний аналіз базових понять дослідження. Представлено трактуван- ня базових феноменів дослідження, якими є «мультимедіа», «мультимедійні технології», «мультимедійні за- соби», «мультимедійний супровід», «освітня інновація», «інноваційні виміри вищої освіти». Репрезентовано певні мультимедійні технології та засоби, що є більш доцільними у контексті певних інноваційних аспектів, що відповідають певним інноваційним вимірам вищої освіти, а саме: концептуально-інноваційному, зміс- товно-інноваційному, технологічно-інноваційному, комунікативно-інноваційному. Подальшого вивчення по- требує аспект використання мультимедійних технологій та засобів в системі дистанційного навчання, яка за об’єктивних причин стала пріоритетною формою організації освітнього процесу в сучасних ЗВО. Ключові слова: мультимедіа, мультимедійні технології, мультимедійні засоби, мультимедійний супро- від, освітня інновація, інноваційні виміри вищої освіти.
Abstract. The relevance of the presented article is determined by the innovative dimensions of modern higher education, which have gained special importance in the context of modern challenges, which objectively caused the need to change the format of the educational process in the universities and require certain multimedia support. The aim of the article is to highlight the multimedia support of innovative aspects of higher education. The research uses the following methods of scientifi c and pedagogical research, such as: analysis of scientifi c literature on the problem of the innovativeness of higher education, the essence and potential of multimedia technologies; analysis of educational and professional programs; synthesis, comparison, systematization of scientifi c sources; defi nitional analysis of the basic research concepts. The basic research phenomena such as «multimedia», «multimedia technologies», «multimedia tools», «multimedia support», «educational innovation», «innovative dimensions of higher education» are highlighted. In the context of the issue under consideration, we are based on the concept of «multimedia support», which we understand as the process of introducing a set of multimedia technologies and tools that are used in accordance with the logic of innovative aspects of higher education and are appropriate for certain innovative dimensions of higher education, which have been analyzed in detail in previous studies. Certain multimedia technologies and tools are represented, which are more appropriate in the context of certain innovative aspects that correspond to certain innovative dimensions of higher education, namely: conceptual-innovative, content-innovative, technological-innovative, communicative-innovative. The essence of conceptual, substantive, communicative, technological innovative aspects of higher education is clarifi ed. The types of their multimedia support are presented. The aspect of using multimedia technologies and tools in the distance learning system, which for objective reasons has become a priority form of organization of the educational process in modern higher education institutions, thus requires further study. Key words: multimedia, multimedia technologies, multimedia tools, multimedia support, educational innovation, innovative dimensions of higher education
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47209
ISSN: 2524-0609
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (51) - 2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МУЛЬТИМЕДІЙНИЙ СУПРОВІД ІННОВАЦІЙНИХ АСПЕКТІВ.pdf544.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.