Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47265
Назва: ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ ДО ФОРМУВАННЯ ПРАВОВИХ ЗНАНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ: ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХІД
Автори: Попадич, Олена Олександрівна
Ключові слова: правові знання, диференційований підхід, підготовка, вчитель, початкова школа, молодші школярі
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: 10. Попадич О. О. Підготовка вчителя до формування правових знань молодших школярів: диференційований підхід. Нова педагогічна думка. 2020. № 4 (104). С. 92–95.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено проблему підготовки вчителя початкової школи до формування правових знань школярів. Охарактеризовано поняття правових знань та висвітлено їх види. Визначено готовність вчителя початкових класів до формування правових знань учнів. Доведено необхідність диференціації у підготовці вчителя до формування правових знань молодших школярів. Обґрунтовано, що в умовах відсутності окремого навчального предмета правознавство у початковій школі, позаурочна робота, успішне формування правових знань учнів передбачає підготовку вчителя до такої діяльності на засадах диференційованого підходу.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47265
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Попадич О. НПД2 (2).pdf445.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.