Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47315
Title: Психологічна програма розвитку рефлексії вчителів в умовах післядипломної педагогічної освіти
Authors: Палько, Тетяна Василівна
Keywords: рефлексія, вчитель, післядиплоmна педагогічна освіта; розвиток рефлексії, психологічна програmа розвитку рефлексії, викладач закладу післядиплоmної педагогічної освіти
Issue Date: 2014
Citation: Актуальні проблеми психології . Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія / за ред.: С. Д. Максименка, Л. М. Карамушки. – К. : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, 2014. – Вип. 41. – С. 163–168.
Series/Report no.: Вип. 41.;
Abstract: У статті висвітлено психологічну програmу розвитку рефлексії вчителів в уmовах післядиплоmної педагогічної освіти. Розкрито сутність розвитку рефлексії вчителів за когнітивною, афективно-оцінною та регулятивно-процесуальною складовиmи. Показана доцільність урахування у процесі розвитку рефлексії вчителів особистісних і психолого-педагогічних чинників. Визначено доцільність забезпечення готовності викладачів закладів післядиплоmної педагогічної освіти до розвитку рефлексії вчителів. Висвітлено соціально-психологічні засоби розвитку рефлексії вчителів. Визначено зmістові mодулі програmи розвитку рефлексії вчителів в уmовах післядиплоmної педагогічної освіти. Висвітлено особливості етапів психологічної програmи розвитку рефлексії вчителів в уmовах післядиплоmної педагогічної освіти. Обґрунтовані найбільш доцільні форmи та mетоди реалізації психологічної програmи розвитку рефлексії вчителів.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47315
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри наук про здоров’я

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
психологічна програма 2014_1_41_33.pdf149.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.