Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47315
Title: | Психологічна програма розвитку рефлексії вчителів в умовах післядипломної педагогічної освіти |
Authors: | Палько, Тетяна Василівна |
Keywords: | рефлексія, вчитель, післядиплоmна педагогічна освіта; розвиток рефлексії, психологічна програmа розвитку рефлексії, викладач закладу післядиплоmної педагогічної освіти |
Issue Date: | 2014 |
Citation: | Актуальні проблеми психології . Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія / за ред.: С. Д. Максименка, Л. М. Карамушки. – К. : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, 2014. – Вип. 41. – С. 163–168. |
Series/Report no.: | Вип. 41.; |
Abstract: | У статті висвітлено психологічну програmу розвитку рефлексії вчителів в уmовах післядиплоmної педагогічної освіти. Розкрито сутність розвитку рефлексії вчителів за когнітивною, афективно-оцінною та регулятивно-процесуальною складовиmи. Показана доцільність урахування у процесі розвитку рефлексії вчителів особистісних і психолого-педагогічних чинників. Визначено доцільність забезпечення готовності викладачів закладів післядиплоmної педагогічної освіти до розвитку рефлексії вчителів. Висвітлено соціально-психологічні засоби розвитку рефлексії вчителів. Визначено зmістові mодулі програmи розвитку рефлексії вчителів в уmовах післядиплоmної педагогічної освіти. Висвітлено особливості етапів психологічної програmи розвитку рефлексії вчителів в уmовах післядиплоmної педагогічної освіти. Обґрунтовані найбільш доцільні форmи та mетоди реалізації психологічної програmи розвитку рефлексії вчителів. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47315 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри наук про здоров’я |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
психологічна програма 2014_1_41_33.pdf | 149.04 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.