Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47319
Назва: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ: РЕФЛЕКСИВНИЙ АСПЕКТ ДОСЛІДЖЕННЯ
Автори: Палько, Тетяна Василівна
Ключові слова: рефлексія; педагог-професіонал; професійнапідготовка
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Матеріали ІІІ Міжнародного конгресу «Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі» Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського – УДК 378.4:015.3+001 - Одеса: Видавничий дім «Гельветика», Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 18-21 травня 2017 року. – 678с. – С.187-188.
Короткий огляд (реферат): Реформування системи освіти висуває нові вимоги до рівня професійної підготовки педагогів. Йдеться про забезпечення максимального розкриття потенціалу кожного фахівця, сприяння його саморозвитку, самовизначенню і самореалізації. На часі – становлення і розвиток педагога-професіонала, здатного активно, якісно й творчо працювати в умовах модернізації сучасної шкільної освіти.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47319
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри наук про здоров’я

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА тези.pdf9.67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.