Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47324
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПалько, Тетяна Василівна-
dc.contributor.authorІванова, Вікторія Вікторівна-
dc.date.accessioned2023-01-30T18:15:32Z-
dc.date.available2023-01-30T18:15:32Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationАктуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка. Загальна психологія. Історія психології. Етнічна психологія. – Київ; Ніжин : ПП Лисенко, 2019. – Т. ІХ, вип. 12. – УДК 159.955.1 – 679 с. – С. 104‑114.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47324-
dc.description.abstractВ статті розглянуті наукові підходи вітчизняних та зарубіжних вчених до проблеми розвитку творчих здібностей дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Охарактеризовано умови та засоби формування творчих здібностей дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Встановлено, що розвиток творчих здібностей дітей перехідного періоду від дошкільного до молодшого шкільного віку доцільно здійснювати шляхом розвитку гнучкості мислення у процесі розв‘язання творчих задач комбінаторного типу.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПП Лисенкоuk
dc.relation.ispartofseriesТ. ІХ, вип. 12.;-
dc.subjectтворчість, творчі здібності, творча діяльність, перехідний період, дошкільний вік, молодший шкільний вікuk
dc.titleУмови розвитку творчих здібностей у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного вікуuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри наук про здоров’я

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
УМОВИ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ.pdf473.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.